Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Benz Build Thread!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• thnx iedereen nog voor de reacties

ben op dit moment bezig de motorruimte wat netter te maken, niet echt fotowaardig imo.

binnenkort denk ik weer eens een waardige update als ik eindelijk lager kan achter.

Comment

• Gave bak man. Kan het kloppen dat deze te koop heeft gestaan? Heb toen contact gehad met de eigenaar van toen.

Comment

• Breyton-advertentie op MP? wat wat wat? ik niet meer volg Zahbi...
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Fuuuuuuuuuuuuck Lucas je hebt gelijk. Jammer want het staat knetterdik. Maar Dafuq heb je voor plannen met de benz dat deze breytons er niet bij passen?

i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Originally posted by Mercedes_S204 View Post
            Gave bak man. Kan het kloppen dat deze te koop heeft gestaan? Heb toen contact gehad met de eigenaar van toen.
            Meer van je avatar
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Originally posted by DutchieSaxo View Post
              Fuuuuuuuuuuuuck Lucas je hebt gelijk. Jammer want het staat knetterdik. Maar Dafuq heb je voor plannen met de benz dat deze breytons er niet bij passen?
              Originally posted by loekaaz View Post
              Breyton-advertentie op MP? wat wat wat? ik niet meer volg Zahbi...
              Ja Zemmer, heb de Breytons te koop gezet, ik verwacht toch niet dat ze snel weg zullen zijn en ze gaan ook voor geen cent minder weg. Probleem is dat ik met deze maten toch niet zo laag kan als ik wilde. En om nou andere binnenschermen e.d. erin te gaan lassen vind ik wat te ver gaan.

Dus het is een beetje een samenloop van omstandigheden + dat ik al een tijdje naar iets anders/snellers aan het kijken ben. Maar zoals het er nu naar uit ziet rij ik nog wel de hele zomer zo hoor dus geen stress

edit:

auto gisteren nog iets verlaagd achter, dit is echt het maximaal haalbare. Banden lopen nu soms met inveren in de binnenschermen.

Last edited by Twannnd; 05-21-2014, 09:58 AM.

Comment

• Alvast eentje:

Comment

• Die foto is ook ruk, helemaal niet scherp.

Oh, de B's te koop, snap je motivatie. Maar iets snellers, wat dan bijvoorbeeld?

Comment

• owyeah! die foto is vet man

@suburuhh: nog geen idee, kan alle kanten op( impreza, e36 m3, 200sx)

Comment

• Sow dan, makes it very interesting!!

Comment

• ja maar kan zomaar ook zijn dat ik zo nog een jaar oid rond blijf rijden, kan alle kanten op. Enigste wat zeker is, meer vermogen, 4wd of rwd en jaren 80/90.

Comment

• Worden hele dikke foto's denk ik

Word wel een heel ander soort auto dan Twan!
                          Facebook Sander Zuurbier
                          Instagram sanderz28

Twingo RS

Comment

• Originally posted by SanderZ View Post
                            Worden hele dikke foto's denk ik

Word wel een heel ander soort auto dan Twan!
                            Ja dat worden zeker dikke foto's, kan ook niet wachten totdat die feature online staat! Probs voor Rick!

Ja wordt zeker een hele andere auto, ik wil een beetje deze kant op dan:

Uiteraard moet het dan wel iets unieks worden. Maar dat zijn voorlopig allemaal nog plannetjes voor de toekomst.

Comment

• Bedankt Twan, nog even plagen. :P

Comment

• potverdories :P

Comment

Working...
                                X