If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ja man! moet je na een uurtje/half uurtje weer bij je wagen gaan staan en dan naast iemand gaan staan die er naar staat te kijken. En dan zeggen;
-"ziet er niet uit he?"
-ja man zonde/vreselijk/moet je zien wat ie gedaan heeft.... blablabla
-"Het is mijn auto...." (pokerface)
heb een homemade rail gemaakt voor de camera en wat gefilmd, mn broertje heeft t vandaag ge-edit. Helaas was die daar nog niet zo laag genoeg maar filmpje is toch best tof:
erg netjes, ben zelf ook veel met film bezig kan dit erg waarderen. Leuk om je eigen apparatuur te maken. maat van me en ik hebben een oud stuur, volgens mij van een VW, en daar een steun in het midden gemaakt voor een spiegelreflex camera. Geeft een erg steady beeld. laatst ook nog met zoiets gefilmd.
ook dikke shit. zal kijken of ik et mee kan nemen naar de busslow meet voor mooie footage
Ja is tof man, vooral zelf hobbyen van dat soort dingen is erg leuk. Vindt t filmpje ook echt wel geslaagd voor de eerste keer maar zit uiteraard nog veel ruimte voor verbetering. Zal morgen eens een foto maken van de rails, heeft 35 euro gekost in totaal dus niet verkeerd
Comment