Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Benz Build Thread!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zijn die wielen wel origineel door Mercedes gevoerd? Geen pan! Vreselijk!

Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• hahaha heeerlijk

Ik ga trouwens zondag a.s. naar een mercedes meeting in nieuwegein, Ben zeer benieuwd haha, zal vast veel 'positieve' reacties krijgen #not

Comment

• Hahaha Ow jee, origineel freaks?

Comment

• Haha lachen, wel een verslagje hier he van de opmerkingen of foto's van de blikken van de mede mercedes eigenaren

Comment

• ja man! moet je na een uurtje/half uurtje weer bij je wagen gaan staan en dan naast iemand gaan staan die er naar staat te kijken. En dan zeggen;
            -"ziet er niet uit he?"
            -ja man zonde/vreselijk/moet je zien wat ie gedaan heeft.... blablabla
            -"Het is mijn auto...." (pokerface)

Last edited by loekaaz; 04-10-2014, 02:24 PM.
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• -"ziet er niet uit he?"
              -ja man zonde/vreselijk/moet je zien wat ie gedaan heeft.... blablabla
              -"Het is mijn auto...." (pokerface)

heheh dit ^

lijkt me heerlijk om zon reactie dan te zien

i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• hahaha ja dat zou echt een goeie zijn, zal t proberen

Comment

• Zal wel mee gaan vallen, hij is toch OEM+

Comment

• Gruwelijke bak zo

Comment

• Originally posted by Twannnd View Post
                      hahaha heeerlijk

Ik ga trouwens zondag a.s. naar een mercedes meeting in nieuwegein, Ben zeer benieuwd haha, zal vast veel 'positieve' reacties krijgen #not
                      Het is dat ik al even op VAG Azeven wil kijken en in Emmen op het Dragrace evenement anders was ik speciaal gekomen om deze troep af te zeiken!

Sterker nog, ik had de politie gebeld om jou aan te spreken op jouw verschrikkelijke gedrag tegenover deze mooie klassieker.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Ik denk dat wij allen ter plaatse moeten komen om deze klassieker mishandeling tot stoppen te brengen!

Ik zal een krik meenemen, wie neemt originele vering en 8 lochs mee?

Comment

• Originally posted by Suburuuh View Post
                          Zal wel mee gaan vallen, hij is toch OEM+
                          Thnx man, ja theoretisch wel

Originally posted by JJ. View Post
                          Gruwelijke bak zo
                          thnx man!

Originally posted by Vladi View Post
                          Het is dat ik al even op VAG Azeven wil kijken en in Emmen op het Dragrace evenement anders was ik speciaal gekomen om deze troep af te zeiken!

Sterker nog, ik had de politie gebeld om jou aan te spreken op jouw verschrikkelijke gedrag tegenover deze mooie klassieker.
                          haha moet je doen dan, kom anders gezellig langs zondag

Originally posted by mayhem View Post
                          Ik denk dat wij allen ter plaatse moeten komen om deze klassieker mishandeling tot stoppen te brengen!

Ik zal een krik meenemen, wie neemt originele vering en 8 lochs mee?
                          ja en dan mn velgen mooi verpatsen zeker, ik heb t wel door!

Comment

• P.s.

heb een homemade rail gemaakt voor de camera en wat gefilmd, mn broertje heeft t vandaag ge-edit. Helaas was die daar nog niet zo laag genoeg maar filmpje is toch best tof:

Sorry, we couldn’t find that page
                            Last edited by Twannnd; 04-11-2014, 11:55 AM.

Comment

• erg netjes, ben zelf ook veel met film bezig kan dit erg waarderen. Leuk om je eigen apparatuur te maken. maat van me en ik hebben een oud stuur, volgens mij van een VW, en daar een steun in het midden gemaakt voor een spiegelreflex camera. Geeft een erg steady beeld. laatst ook nog met zoiets gefilmd.

ook dikke shit. zal kijken of ik et mee kan nemen naar de busslow meet voor mooie footage

i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Ja is tof man, vooral zelf hobbyen van dat soort dingen is erg leuk. Vindt t filmpje ook echt wel geslaagd voor de eerste keer maar zit uiteraard nog veel ruimte voor verbetering. Zal morgen eens een foto maken van de rails, heeft 35 euro gekost in totaal dus niet verkeerd

Comment

Working...
                                X