If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
JK Eindeloos baas. Jammer van het hoge FEEEUUURD-gehalte w.b. build quality...
Ik ben echt fan van de B5 S4. Feilloze auto. Maar deze die jij gelinked hebt, heeft de ALTIJD VERPLICHTE Recaro's niet
Wat M535i betreft: Is vet, maar mist een beetje class.
Impreza: Niks op aan te merken.
Omdat: Deze verkoper wss geen enkel idee heeft dat ie een '0' te weinig heeft getypt in zn vraagprijs: (nieuw setje dikke wielen en originele verlichting en je hebt een goudmijntje)
haha thnx loekazz voor t meedenken, meeste zijn helaas wel boven mn budget. Enkel waar ik met die Jaguar bang voor ben is het onderhoud, uiteraard kan ik bijna alles zelf maar de onderdelen zijn wel duur. Misschien van het weekend bij zo'n S type R kijken.
En Rick wat je zegt, die jaguar is echt wel iets 'bijzonders' en dat trekt me wel opzich
Das het leuke van een Saxo want dat bijzondere blijft trekken hoor. heb altijd zon gevoel bij een golf; doet iedereen al, net zoals de BMW's. wil niet zeggen dat het slecht is maar haalt voor mij een beetje het plezier er uit. Jaguar is wel een ultieme baaznbak en ook weer iets uniek IMHO. Performancegericht zou ik voor de impreza gaan maargoed XD
Uit jouw 4 keuzes, zou ik qua fun en betrouwbaarheid de Sub kiezen.
Nostalgisch de Bimmer (kan wel rete vet worden)!
Outsider maar m.i. iets te veel km's de Jag.
Die S4 is wel gaaf, maar ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen....
Ik zou dan voor de Sub gaan, most bang 4 yur buk!
Maar ik zou hem niet aanprijzen eigenlijk, ondanks dat ik er zelf 1 gereden heb.
Maar er is vast ander leuk spul te koop, geen haast toch?!?
Comment