Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Benz Build Thread!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cool filmpje, nu nog een mooie locatie zoeken en rollen' shots er in!

Helemaal baas als jij achterin zit, arm buiten en iemand anders zit weggedoken voorin om 'm een beetje rechtuit uit te laten rollen.... Baaz!!!!!

Comment

• Leuk man, steady cam.

Ik wil eigenlijk nog een gorillapod met cinesquid, enkel komt dat op 300 eu

Comment

• Ja tuurlijk nu nog een keer een beter filmpje met een toffe locatie, dit was gewoon op de dichtbij zijnste parkeerplaats. Moet ook nog ff keer dikke rolling shots maken.

@mayhem: ja tis jammer dat al dat spul zo duur is, heb voor de gopro ook het 1 en ander maar dat is ook allemaal niet goedkoop.

Comment

• Leuk filmpje, je wisselde wel vaak van nr plaat he
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

Twingo RS

Comment

• Haha ja i know, heb vaak die grote plaat erop zitten en soms die usa plaat. Ben bang dat ik er weer een boete voor krijg namelijk, beetje zonde geld.

Comment

• fototje van de rails:

statief kan aan de pootjes vastgezet worden op het platformpje.

Comment

• Wij hadden 2 blokjes hout, 2 pvc pijpen ertussen en daarop plaatje met oogjes om te pvc pijp. Schoof prima.

Shots zitten hierin verwerkt:
                [ame="http://www.youtube.com/watch?v=admnme7K9Jc"]The 24 Hours of the NĂźrburgring: a one of a kind race! - YouTube[/ame]

Comment

• Ziet er zeker niet verkeerd uit man, had dus nog goedkoper gekunt haha

vandaag naar Mercedes meeting geweest en het viel me echt alles mee, eigenlijk geen gehaat gehoord alleen maar positieve reacties.

Comment

• klein updatetje:

Benz is inmiddels laag genoeg, heb de bumpstops voor ingekort dus vind het nou wel prima zo. Raak echt overal mn voorbumper...

Zit nu een beetje rond te kijken naar de volgende mod, koplampwissers. wat vinden jullie, doen of niet? ik ben zelf nog niet helemaal om namelijk, vind het wel een vette jaren 80 mod maar opzich is zo de voorkant clean ook mooi. Denk dat ik een set koop en dan wel zie. Ziet er zo uit met die wissers btw.

Comment

• Snap je twijfels, Die 80's mods zijn opzicht gaaf, al had ik deze laten gaan, zon cleane voorkant vind ik persoonlijk mooier

i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Ja, maar wil toch eigenlijk wel zien hoe t staat, dus maar even kopen binnenkort denk

had nog fototje gemaakt vanmiddag, lager als dit gaat ie niet overigens. En die amerikaanse plaat because MURICAAAA

Comment

• Hij is zó mooi man! Maar hoe was die Merc meet nu afgelopen?

Comment

• Originally posted by Suburuuh View Post
                            Hij is zó mooi man! Maar hoe was die Merc meet nu afgelopen?
                            thnx, geen ****** gehoord, alleen maar positieve reacties. viel weer alles mee.

Comment

• zal maar weer eens updaten, anders is het ook zo saai hier

vorige week US modules erin gezet, vind t een hele verbetering:

ben op dit moment bezig de motorruimte strak aan het maken, wordt gedeeltelijk overgespoten. zaten plekken waar ik me aan irriteerde namelijk.

Comment

• US modules <3

Crappy picture -3....
                                Last edited by Suburuuh; 05-05-2014, 03:40 PM. Reason: Ninja editing failure. :(

Comment

Working...
                                X