If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Niet zo sarcastisch
Ik ben bloedserieus
Alfa 33,2 stuks gehad,waarvan dit toch wel de netste was uiteindelijk,gratis opgehaald en er in een half jaartje dit van gemaakt.
Dit was trouwens hoe ik em ophaalde
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Je kan er op leeg lopen, zo veel is er voor te koop haha.
Maar 1 tip, hou de OZ's! Ik had spijt toen ik ze verkocht, dingen zijn superlicht!!!
Dan maar een andere kleur spuiten imho.
170.000km gelopen, 3e eigenaar, dealer onderhouden, klinkt erg betrouwbaar.
Ik zal hem zien in BuzzLow.
Ja precies dat was wel 1 van mijn vereisten, moet hem ook gewoon voor woon/werkverkeer gebruiken dus wil wel een betrouwbare auto. Ja OZ's blijven zeker, vind ze super staan bij de algehele look. Heel het Subaru wereldje is wel nieuw voor me en dat maakt het ook wel leuk, ben benieuwd wat er allemaal te koop is haha.
Thnx iedereen voor de rest voor de reacties, had eigenlijk wel verwacht dat iedereen het wat minder zou vinden maar het gaat erom dat ik er blij mee ben en dat ben ik zeker
De BaazBenz had wel de looks, maar als je wat power wilt, begrijpelijk.
Ik heb nu (eindelijk) ook precies wat ik zoek, style, room and powerrrr.
Dat laatste is toch wel wat me letterlijk de Drive geeft haha.
Voor leuke 'koopjes' zou je best jezelf kunnen aanmelden op het Subaru NL forum.
Ook voor veel knowhow and DIY. Je hoeft er niet rond te hangen persé lol.
Heb met een kleine groep van daar nog contact, zijn een paar leuke gasten die niet alleen maar Sub minded zijn!
die 32 is d'r wel flink van opgeknapt aan die pics te zien.
@ SanderZ , oh god ben bang dat de Benz nu in handen van zo'n scènekid is gevallen..
adds +5hp yo ,
OZ tjes staan trouwens erg goed onder de Impreza, maar IMHO zijn een maatje te groot. Kan ook door de wheelgap komen. gaat ie binnenkort al wat naar beneden?
Congrats met je nieuwe auto, vind het jammer dat de Benz weg is, die was echt prachtig!
Heb zelf niet zoveel met Subaru's, maar ben benieuwd wat je hiervan gaat maken.
thnx iedereen! heb er al wat aardig wat kilometers met de impreza gemaakt en wat rijdt het heerlijk zeg, tis zegmaar net een kart voor de openbare weg. Mis deze Benz nog geen moment.
Van de week eff een deep dish qsp stuur bestellen.
die 32 is d'r wel flink van opgeknapt aan die pics te zien.
@ SanderZ , oh god ben bang dat de Benz nu in handen van zo'n scènekid is gevallen..
adds +5hp yo ,
OZ tjes staan trouwens erg goed onder de Impreza, maar IMHO zijn een maatje te groot. Kan ook door de wheelgap komen. gaat ie binnenkort al wat naar beneden?
Ja qua verlaging moet ik nog even kijken, vind het zo wel even prima (portomonnee is ook weer leeg ) maar zal tzt wel een schroefset komen hoor.
Comment