Of 3 delige schmidt modern lines, lijkt me ook wel tof
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Het Velgen topic
Collapse
X
-
Adapters afdraaien is inderdaad nog een goed plan
, had ik niet aan gedacht
Die compo's zijn knetter dik, zal in de gaten houden als die eens in 15" word aangeboden
Die HTN vind ik hardstikke dik maar helaas zijn ze maar 13"
Dit is ook gelijk het probleem met die modern lines, die zijn er niet tot nauwelijks te vinden in 15" , 1tje rijd al rond op 16 ,maar vind ik weer te groot. 1 delig heb ik ze wel gezien maar vind ik minder mooi.
Jullie zullen me onderhand wel een ontzettende mierenneuker vinden
Comment
-
Budget ligt er dus een beetje aan, als ik de verbreed staaltjes weer verkocht heb zit ik in totaal aan de 1200 voor velge, moet ik een aardig mooi setje voor kunnen zoeken. Heb nog steeds plezier aan m'n huidige, dus er zit ook geen haast achter. Buitenland zat ik al aan te denken, maar het feit dat je geen test fit kan doen houd me beetje tegen. Hoeveel moet ik verwachten voor een setje equips dan?
Comment
-
Originally posted by DutchieSaxo View PostBudget ligt er dus een beetje aan, als ik de verbreed staaltjes weer verkocht heb zit ik in totaal aan de 1200 voor velge, moet ik een aardig mooi setje voor kunnen zoeken. Heb nog steeds plezier aan m'n huidige, dus er zit ook geen haast achter. Buitenland zat ik al aan te denken, maar het feit dat je geen test fit kan doen houd me beetje tegen. Hoeveel moet ik verwachten voor een setje equips dan?
tja testfit is niet altijd nodig toch, als je berekend wat je kwijt kan moet je toch een heel eind komen.
plaatje bij het praatje:
Comment
-
Ik zou dan toch eerder voor die RM's staan. Passen veel beter bij de auto imo
Comment
-
Staat nog n set Equips op wangan warriors forum als ik me niet verkeerd herinner ook 03s
Maar zou ook errder voor een mesh wiel gaan in jouw geval.Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Originally posted by maikel_rox View PostDat je geen setje HTN wielen haalt ofzo? Die wielen zie je al ontzettend weinig, dus grote kans dat het nog niet eerder in NL onder een saxo is geschroefd..
Moet je die wielen natuurlijk wel mooi vinden haha: http://link.marktplaats.nl/m789685235
Comment
-
In eerste instantie zouden ze na 2 weken verzonden worden, duurde uiteindelijk 5 weken. Toen had degene die ze verstuurt had mijn adres zonder huisnummer op het pakketje gezet, dus pakketje kwijt geraakt. Hij wilde geen nieuwe leveren omdat de postbedrijf het pakketje kwijt was geraakt. Ik was het echt helemaal zat dat ik niet kreeg waar voor ik betaald had en na een hoop gezeur mn geld terug gehad. Sowieso slechte service van het bedrijf, reageert vaak niet op mails e.d. Je kan daar misschien wel bestellen maar dan zou ik het lekker ophalen.
Comment
Comment