Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het zijn geen compo's. En ze zijn 14". Whey King 14x7

Weet niet of je deze link kan bekijken... http://www.saxperience.com/forum/sho...d.php?t=458071

Comment

• Haha dat setje heb ik vandaag nog gezien. Ik ken die kerel die ze verkoopt, Marco. Schappelijke kerel, ook als er iets niet goed is aan de set achteraf bijv. Ik persoonlijk vind het een hele knappe set. Harten staan idd goed in de lak. Mocht je willen versmallen heeft hij ook best nog wel wat randjes liggen, misschien ook wel in de maat die je interesant vind.

Maar ik snap niet zo goed wat je bedoeld.. Je wilt de set eerst gaan omboren, en daarna op 15mm spacers gaan rijden.. Waarom laat je de set dan niet standaard en koop je 15mm adapters? Hou je je set origineel, en steek je het geld van het omboren in een adapter.. Zit je op precies hetzelfde en is in mijn ogen de betere optie.
      Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• ben ik overigens de enige die niet echt snapt waarom die verkoper zich zo noemt, maar vervolgens et waarde onbekend opgeeft..

enkel buitenrand veranderd, standaard maten zijn bekend... simpel sommetje

Comment

• Waarschijnlijk weet hij niet hoe die et moet uitrekenen

Comment

• steekadapters zijn er niet tot nauwelijks,elk setje adapters wat ik gebruikt kan vinden is minimaal 20mm nieuw laten maken vind ik erg duur en niet te moeite waard.. 15mm is denk ook wel de max die ik nodig ga hebben om ze passend te krijgen.

of ik moet blijven zoeken naar rm001 die hebben std et25 en zal gelijk op het hart komen. hoef ik geen spacers te gebruiken

@RallyePug, Erg gaaf setje maar this hem net niet voor mij. iets te small en te klein en voor mij gevoel staat ie goed onder een pug maar minder onder een saxo ivm de bodykit. thanks anyway, waardeer het enorm

i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Bbs rm zullen zeker dik staan onder je Saxo! Vindt alleen dat door een zwart hart veel detail in je wiel wegvalt, wat juist mooi is bij Rm's. Een fel kleurtje onder zon kleine auto vind ik altijd wel tof staan.

Comment

• Kleurtje geeft meer detail eraan inderdaad. Al is zwart op zwart vaak ook wel een goede combo, zeker met een paar fiks glimmende randen

Scene-whore

Comment

• true, ben ook niet de grootste fan van zwarte bbs rm maar ik weet dat het dik staat;

een felle kleur is denk ik wel tof maar zal ik heel snelw eer beu zijn denk ik. is niet mijn manier van opvallen. zou ze het liefst in een grijs blauw antraciet kleurtje zien ma goed , a man can dream, right?

Comment

• die boven mij is helaas geshopt, vond het wel een hele strakke combi, denk dat ik gewoon ga kijken of het wat is, 't geld brand gewoon in m'n hand om uit te geven. kan niet goed zijn

Comment

• een antraciet of titanium tint geeft het hart meer diepte, vind met zwart zoveel detail wegvallen.

Comment

• Of je brengt ze gewoon even naar Peter van RS-Velgen om ze volledig te laten polijsten. Dan zie je detail zat.

Scene-whore

Comment

• volledig gepolijst is niet echt mijn ding. Geloof me, ik ben net een kraai,
                          Ikhou van shiny stuff, maar een volledig gepolijst setje bbs is me te veel van het goede haha

Comment

• Snap je punt over die 14's. Net te klein, vooral onder een Saxo. Onder een 106 kom je daar eerder mee weg. Er zijn wel compo's in de juiste maten. 4x108 en 15 inch. Compomotive CF. (Voorbeeld is 14", you get the deal)

Comment

• Originally posted by DutchieSaxo View Post
                              steekadapters zijn er niet tot nauwelijks,elk setje adapters wat ik gebruikt kan vinden is minimaal 20mm nieuw laten maken vind ik erg duur en niet te moeite waard.. 15mm is denk ook wel de max die ik nodig ga hebben om ze passend te krijgen.
                              Of je laat die adapter 3 mm afdraaien 17mm is de dunste adapter die er is volgens mij, dus das perfect dan!

Comment

• Dat je geen setje HTN wielen haalt ofzo? Die wielen zie je al ontzettend weinig, dus grote kans dat het nog niet eerder in NL onder een saxo is geschroefd..
                                Moet je die wielen natuurlijk wel mooi vinden haha: http://link.marktplaats.nl/m789685235

Scene-whore

Comment

Working...
                                X