If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
bij sjaaksautoservice kunnen ze vast wel met wat Chinees kwaliteit-spul op de proppen komen. Je hoeft er alleen maar een hype van te maken en ze doen het...
Ik ben ooit eens op zoek geweest naar een set Benz wielen voor m'n Audi maar ik heb geen flauw idee hoe ze heten of waar ze onder vandaan komen.
Hier zitten de Mercedes mannen dus jullie zouden het weten:
Brede 5x2-spaaks met rechte voorkant die rond 2/3e van de spaak ineens schuin naar binnen loopt, ik vermoed dat ze van een luxe SUV (ML oid) komen gezien ik ze alleen in 19 en 20" gezien heb.
Doet een beetje denken aan een Audi wiel qua design.
Juistem, zo'n gruwelijk wiel dat. Heb ze ooit een keer in een gunmetallig tint onder een Duitse rode Golf mk5 gezien. Dacht dat die 19" waren, later zag ik ze nog eens onder een Audi S5 oid in 20"
Oe, strakke velgen idd! Maar niet in -boring- metal silver....
Heb ze ooit ook eens in soortgelijk aan deze kleur gezien, alleen naar mijn idee iets meer koper:
Blijken ook GLK te zijn maar dan 19", dik wiel.
Kan trouwens maar zo zijn dat dit het setje is wat ik onder die Golf 5 zag en dat ik hem door elkaar haal met dat setje onder die S5 bedenk ik me net :')
Originele Speedlines, gemaakt in Italië. Deze werden in de 60 en 70er jaren gebruikt op het circuit. Zullen er maar weinig van over zijn denk ik, dus ben er mega blij mee
Deze zijn voor Porsche, maar ga kijken of ze onder de Mk2 van mij of de Mk1 van m'n maat passen met adapters enzo
Comment