Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als iemand ooit zo'n setje ziet voor weinag, laat het ff weten:

Comment

• bij sjaaksautoservice kunnen ze vast wel met wat Chinees kwaliteit-spul op de proppen komen. Je hoeft er alleen maar een hype van te maken en ze doen het...
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Ats Type 10(Madeno) terug van de poedercoater,2 nieuwe voorbandjes,en tadaa

Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
        Fiat Panda 1,2 Dynamic

Comment

• Strak!

Comment

• Ik ben ooit eens op zoek geweest naar een set Benz wielen voor m'n Audi maar ik heb geen flauw idee hoe ze heten of waar ze onder vandaan komen.

Hier zitten de Mercedes mannen dus jullie zouden het weten:
            Brede 5x2-spaaks met rechte voorkant die rond 2/3e van de spaak ineens schuin naar binnen loopt, ik vermoed dat ze van een luxe SUV (ML oid) komen gezien ik ze alleen in 19 en 20" gezien heb.

Doet een beetje denken aan een Audi wiel qua design.

Weet iemand zo welke ik bedoel ?
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Zo een bedoel je?

Weet dat ze er in 20" zijn, mar volgens mij niet in 19".
              Zijn van onder een ML inderdaad.

Had ooit ook bijna een setje gekocht, maar vond 20" te groot voor onder de passat.

Vw passat variant '06 - daily
              Mini cooper s '03 - daily
              Vw golf mk1 gti '79 - toy

Comment

• Juistem, zo'n gruwelijk wiel dat. Heb ze ooit een keer in een gunmetallig tint onder een Duitse rode Golf mk5 gezien. Dacht dat die 19" waren, later zag ik ze nog eens onder een Audi S5 oid in 20"
                Don&Vlad || SOHK

Comment

• dacht ff dat je deze bedoelde. Maar nee. Mijn Fanbwoi-expertise liet me weer in de steek...

Die wielen die Wakes laat zien zijn optie op de GLK. Vast ook op de ML maar daar zie je ze relatief veel minder...
                  Last edited by loekaaz; 03-11-2014, 03:03 PM.
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG

Comment

• Originally posted by loekaaz View Post
                    Die wielen die Wakes laat zien zijn optie op de GLK. Vast ook op de ML maar daar zie je ze relatief veel minder...
                    Ja inderdaad, het was de GLK.

Kon gelijk ook weer de scirocco vinden met de velgen

vwforum, volksforum, volkswagen, vw, vag, forum, nederland, holland, problemen, techniek, sjoemelsoftware, dieselgate, dieselschandaal, audi, skoda, seat, golf, jetta, passat, polo, lupo, fox, tiguan, phaeton, touareg, caddy, transporter, up, sharan, vento, touran

Comment

• Oe, strakke velgen idd! Maar niet in -boring- metal silver....

Comment

• Originally posted by Suburuuh View Post
                        Oe, strakke velgen idd! Maar niet in -boring- metal silver....
                        Heb ze ooit ook eens in soortgelijk aan deze kleur gezien, alleen naar mijn idee iets meer koper:

Blijken ook GLK te zijn maar dan 19", dik wiel.

Kan trouwens maar zo zijn dat dit het setje is wat ik onder die Golf 5 zag en dat ik hem door elkaar haal met dat setje onder die S5 bedenk ik me net :')
                        Last edited by Vladi; 02-20-2014, 12:31 AM.
                        Don&Vlad || SOHK

Comment

• Ik ben die wielen enkel nog maar op m'n buurman's X164 GL tegen gekomen...
                          Last edited by loekaaz; 02-24-2014, 02:18 AM.
                          Lucas
                          Originally posted by LCG

Comment

• Originally posted by Vladi View Post
                            Heb ze ooit ook eens in soortgelijk aan deze kleur gezien, alleen naar mijn idee iets meer koper:
                            Die dop erop doet een beetje afbreuk aan de velg. Had die er niet opgezeten dan had het al heel anders gesmoeld.

Comment

• frezen?
                              Floccinaucinihilipilification

Comment

• Even een upje. Kijk wat ik gekocht heb

Originele Speedlines, gemaakt in Italië. Deze werden in de 60 en 70er jaren gebruikt op het circuit. Zullen er maar weinig van over zijn denk ik, dus ben er mega blij mee

Deze zijn voor Porsche, maar ga kijken of ze onder de Mk2 van mij of de Mk1 van m'n maat passen met adapters enzo
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

Working...
                                X