Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En natuurlijk heb ik de rest van het pretpakket op de foto gezet
    De (gepensioneerde, maar race-klare) 996 GT2 RSR van m'n baas TwinTurbo met approx. 900HP vermogen...
    Rechte pijpen, downpipes, en steekvlammen van een meter... Bwaaaaaah...



    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • Godverdomme wat een baas heb jij
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • Zoeken jullie nog mensen! Lol.

        Comment


        • Iets in de trant van E28 centerlocks of niet? Leuk speelgoed in ieder geval

          Scene-whore

          Comment


          • Originally posted by iloow View Post
            Godverdomme wat een baas heb jij
            Ja. In het verleden hebben ze in meerdere speelgoedjes gereden o.a.; F355 Challenge, Porsche (deze 966 GT2 BiTurbo + 993 GT2), Corvette C6 Z06.R GT3 etc etc

            Originally posted by mayhem View Post
            Zoeken jullie nog mensen! Lol.
            Helaas niet. Ik zit ook maar op een tijdelijk zitplaatsje. Maar voorzie dat we binnen aanzienlijke tijd nog wel een groei gaan meemaken hier. We barsten nu al uit het huidige pand vandaan. Steeds meer nieuwe modellen, tools en snelle voorraad... We gaan het meemaken...

            Originally posted by maikel_rox View Post
            Iets in de trant van E28 centerlocks of niet? Leuk speelgoed in ieder geval
            Dunnow. Zijn Centerlocks eigenlijk APK toegestaan?
            Last edited by loekaaz; 03-27-2014, 09:08 AM.
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Wiel moet deugdelijk bevestigd zijn, centerlock of niet.
              Er moet alleen geen twijfel over zijn m.i.

              Comment


              • centerlock lijkt me in dat geval nog bijna veiliger?

                ff wat anders. heb zojuist vakantie geld ontvangen dus kan het verdomme niet laten om weer naar velgen te zoeken. Heb een setje bbs rm gevonden in 8 & 8,5j. setje ziet d'r goed uit randen zijn strak en het hard is mooi zwart. ma moet geheid omboren en dan een 15mm universele spacer gaan gebruiken. zit nu dus te twijfelen om het setje te halen of toch door te gaan op de staaltjes. wat denken jullie?


                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • Denk dat RM`s wel dik staan, zie je zelden onder een saxo.
                  Visit my photo page

                  MWPhotography

                  My sw thread
                  Funfer Business

                  Comment


                  • Originally posted by loekaaz View Post
                    Dunnow. Zijn Centerlocks eigenlijk APK toegestaan?
                    Jep.
                    Anders kom je nooit door de keuring met je F40/F50/Enzo/Carrera GT/GT3/GT3 RS etc.

                    Comment


                    • ja d'r is 1 saxo geweest in de UK die het had, ook met een zwart hart en ik geloof zelfs dezelfde maten. This daarom niet echt orgineel dus daar zit ik ook een klein beetje mee. heb de verbreed staaltjes pas sinds eind september dus nog niet eens een seizoen op kunnen rijden, weet wel dat ik die gemakkelijk kan verkopen omdat er best wel vraag is naar een breedsetje's voor deze auto's. this denk ik meer de keuze of ik nu dit seizoen ga rijden op verbreed staal of hopen dat ik die rm er nog oprijd onder kan krijgen. : \


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Boeie dat iemand uit de UK ze ook heeft, je moet het voor jezelf doen niet voor de scene.
                        Rm`s voor de zomer en de staaltjes beware voor de winter
                        Visit my photo page

                        MWPhotography

                        My sw thread
                        Funfer Business

                        Comment


                        • oh ik maak hem ook wel naar mijn eigen smaak hoor, maar dit platform aanpassen trok me dus zo aan omdat het vrij uniek is. Ga ik er eindelijk een setje bbs onder leggen is het al een keer eerder gedaan, das meer het punt. voor de winter vind ik de staaltjes toch te mooi voor, rij liever op m'n std setje en verkoop ik deze door. vorige keer dat ik plannen had met een oud bbs setje kreeg ik al 3 verschillende pm's of ik deze dan wou verkopen dus dat zit wel goed


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • gaat btw om dit setje: http://www.marktplaats.nl/a/auto-div...reviousPage=lr


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • In de UK staat een setje Compomotives te koop. Lijken enorm veel op deze BBS'jes. Zijn ook 4x108 dus hoef je geen adapters oid te gebruiken. Kan 't linkje wel even voor je zoeken als je wilt.

                              Comment


                              • graag, benieuwd of het was is, hopelijk 15" ?


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X