If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
welke aardappel koopt er in gods naam een oranje se breytons,
pleuris ik blijf die graku wel poepiestrak vinden hoor,
waar wil je ze uberhaubt onder passen dan?
Ik heb er maar 1 he Ik weet niet waar ze onder zouden passen.. Waarschijnlijk een formule3 wagen van voor 1970 ofzo. Ik ben nog aan het kijken of ik precies kan vinden waar ze vandaan komen, maar is weinig over te vinden. Ding is waarschijnlijk aardig uniek, ik heb nog nooit een velg + band voorbij zien komen, helemaal niet meerdelige Graku's. Soms zie je nog weleens Formule 1 velgen voorbij komen, maar geen vintage troep als deze
Ik heb m gekocht omdat ik m verschrikkelijk vet vond. Gewoon als decoratiestuk oid.. Misschien hangen we m aan de muur bij de loods, misschien verkoop ik m door, misschien maken we er een bijzet tafel van met een glazen plaat eroverheen.. Ik denk niet dat ik er winst op maak ofzo, maar vond m te vet om te laten liggen
Aha, ik dacht dat je een hele set had namelijk. Dan zou ik hem helemaal opknappen en ter decoratie gebruiken. Moet ook nog een keer een klok van een BBS RS hart maken
Ok ben weer op zoek naar een setje bbs rm, dit keer 001 want alst goed is hebben die et25, perfect voor de Saxo.
En om dit nog een beetje te kunnen financieren doe ik de randen van m'n oude 16" setje weg.
heb nog 2x gloednieuwe imi's van 2" & 2x opgeknapte 1.5" liggen.
Imi's mogen weg voor 100,- p.s.
De opgeknapte voor 70,- p.s.
als je ze allemaal wilt is er wel een dealtje te sluiten
Comment