Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uit de kluit gewassen kart velgies .

Comment

• Dikke set voor je Touring Alex

wel beetje belachelijke prijs btw

Comment

• Hoop geld voor opknappers.
        Ik ga er iig niet vanuit dat iemand zo rijd met die sinaasappels.
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Wou net zeggen, die kleur slaat nergens op. Ben benieuwd of ze verkocht worden.

Comment

• Nog een peauteau

Die Speedline Mistrals op de achtergrond zijn ook voor mij. Misschien voor onder de golf, ga binnenkort even passen
            Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• welke aardappel koopt er in gods naam een oranje se breytons,
              pleuris ik blijf die graku wel poepiestrak vinden hoor,
              waar wil je ze uberhaubt onder passen dan?

i shouldn't be daily driving this:
              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• die banden ook, echt vet man. wat zijn je plannen ermee eigenlijk, opknappen of verkopen?

Comment

• Ik heb er maar 1 he Ik weet niet waar ze onder zouden passen.. Waarschijnlijk een formule3 wagen van voor 1970 ofzo. Ik ben nog aan het kijken of ik precies kan vinden waar ze vandaan komen, maar is weinig over te vinden. Ding is waarschijnlijk aardig uniek, ik heb nog nooit een velg + band voorbij zien komen, helemaal niet meerdelige Graku's. Soms zie je nog weleens Formule 1 velgen voorbij komen, maar geen vintage troep als deze

Ik heb m gekocht omdat ik m verschrikkelijk vet vond. Gewoon als decoratiestuk oid.. Misschien hangen we m aan de muur bij de loods, misschien verkoop ik m door, misschien maken we er een bijzet tafel van met een glazen plaat eroverheen.. Ik denk niet dat ik er winst op maak ofzo, maar vond m te vet om te laten liggen
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• In het ovaalracen zie je ze wel eens langs komen. Alleen die jongens rijden niet op zulke banden in het algemeen.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Aha, ik dacht dat je een hele set had namelijk. Dan zou ik hem helemaal opknappen en ter decoratie gebruiken. Moet ook nog een keer een klok van een BBS RS hart maken

Comment

• Mocht je em ooit weg willen doen, hou ik me aanbevolen. Fucking vet.

Comment

• Vautje, post in verkeerde topic
                          Last edited by Suburuuh; 03-17-2014, 04:14 PM. Reason: Wrong topic post

Comment

• Originally posted by Suburuuh View Post
                            Positie stoel vs. stuur, staat niet gelijk, stuur staat iets uit het midden naar rechts.
                            Tijdens het rijden merk je hier niets meer van.

Dat is Opel eigen. Snap heel het idee niet erachter, Mijn Kadett uit 81 heeft het ook al.

Zafira A was het toch? (1999-2005)
                            EDS fase 2 kuurtje eroverheen met grotere IC en je rijd 255pk-430nm met je 7 zitter gezinsbak
                            Last edited by mayhem; 03-17-2014, 04:11 PM.

Comment

• Inderdaad, verder weer geen ninja edit (wrong topic post ) LoL

Neu, Zafira b >2006. Geen A Zafira...
                              Last edited by Suburuuh; 03-17-2014, 04:15 PM.

Comment

• Ok ben weer op zoek naar een setje bbs rm, dit keer 001 want alst goed is hebben die et25, perfect voor de Saxo.
                                En om dit nog een beetje te kunnen financieren doe ik de randen van m'n oude 16" setje weg.
                                heb nog 2x gloednieuwe imi's van 2" & 2x opgeknapte 1.5" liggen.
                                Imi's mogen weg voor 100,- p.s.
                                De opgeknapte voor 70,- p.s.
                                als je ze allemaal wilt is er wel een dealtje te sluiten

i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

Working...
                                X