If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
velg1:
velg2: (was de deels opgeschuurde van de foto met schuurmachine)
velg3:
velg4:
"Een probleem zit hem nog in velg nummer 4, waar nog een nare velgrandschade zit. Hierdoor heb ik besloten om de velgen eerst nog mee naar huis te nemen om deze nog even met de hand na te lopen..."
Ik ben gisteravond weer lekker aan de slag gegaan met de velgen. Hoewel ze op het oog wel vlak en stoeprandschadevrij leken, bleek er bij nadere inspectie op sommige plekken toch hele miniscule haaltjes in de velgranden te zitten. Waarschijnlijk iets van transportschade of iets dergelijks.
Verder heb ik alle oppervlaktes van de velgen licht opgeschuurd zodat die lelijke plekken dat de corrosie had achtergelaten nu ook weg zijn. Was nu toch al zo lekker bezig....
Wat ik gebruikt heb, is heel simpel:
1x Excentrische driehoek schuurmachine (ALDI Huismerk yeah... )
2x Schuurvel 180 Grid
2x Schuurvel 240 Grid
1x Droge doek voor het wegvegen van het aluminiumstof
1x Schraag om de velgen op te leggen (op de grond is slecht voor je rug )
En uiteraard allesjh weer in geladen in de Renooit Meegaan: (toch wel handig dat fransoossie...
Zo en dat is wat ik tot nu toe heb staan. Ze worden nu gecoat dus nu kan ik de updates op twee fora posten
Lekker bezig!!! Hebben we nu een nieuw adres er bij voor velg renovatie?!
Gewone velgen kan ik nog aan, maar kruisspaakwielen mag je letterlijk in je reet stoppen. Die doe ik nooit meer. Sowieso niet voor de handel. De RW's zullen de laatste zijn iig
Comment