Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vind je opmerking niet echt gepast vladi, ik zei dat de wielen vlak kunnen worden gedraaid! Dit is nog niet gebeurd en zal enkel gebeuren als de klant erom vraagt, et verhoging etc.
    Vind het jammer dat er zo'n discussie word gevoerd over wat wel en wat niet goed is, iedereen doet het op z'n eigen manier lijkt me. En geloof me. Je kunt het niet overal mee eens zijn wat er gedaan en niet gedaan word. Je moet niet overal een punt van maken, doen wij ook niet lijkt me.

Neem aan dat je de bovenstaande post ook een beetje bijschaaft, tis wel heel kort door de bocht.

Comment

• Ik weet niks over de achterliggende berichten die jullie onderling hebben gestuurd maar ik denk dat het het beste voor de sfeer op het forum is als jullie dit laten rusten. Uiteindelijk schiet niemand er iets mee op.

Comment

• Mijn idee!

Comment

• Ik was vorige week nog bij je in de buurt hoor.
          Dus aan de prijzen ligt het niet.

Wij hoeven geen vrienden of kennissen te zijn Richard, dus die uitnodiging sla ik af.
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• kerel ik ben het in 99 procent van de discussies vaak met je eens. Je zegt wat anderen niet zeggen alleen iemand op de veiligheid beschuldigen is niet niks. Wij Marten en ik stoppen ziel en zaligheid erin om de meeste mensen met dikke wielen op een meeting/strip etc te zetten. En als je daar dat tot 3 maal word afgezeken, sorry, maar dan word ik giftig.

we laten het rusten.

Comment

• terug naar t driedelige

Comment

• Originally posted by Richardk View Post

daarnaast was je van harte uitgenodigd om het eens in het echt te zien, maar je kijkt liever naar plaatjes en geef dan je mening die je niet kan onderbouwen..

want ja je onderbuik ( en dat is een beste een) gevoel zegt dat t niet lekker is

Originally posted by Richardk View Post
                l

nergens scheld ik.. en nergens heb ik het over je uiterlijke kenmerken ( heb je hier nog nooit over de vloer gehad en ken je niet persoonlijk)
                dus lees t nog maar eens

Ik ken jullie geen van beide, maar eerlijk is eerlijk .. ik heb het nagelezen. Zie hierboven.

Aan het eind van de rit zie ik geen nadelen in proppen & omboren , vind de voorbeelden die hier staan erg keurig eruit zien.
                Echter snap ik wel dat de harten van die RF'en een onderbuik gevoel geven, het is ook zo dat jarenlang iedere velgenboer riep dat omboren en proppen enkel kan met vlakke harten.

Comment

• sjezus...( lees zoals je t wenst..) staat daar als sarcasme dat onderbuik (en dat is een beste een) gevoel totaal niet iets kan onderbouwen. nadruk op dat dit geen gevoel is,,,

maar zoals jij het nu stelt kan t ook. Maar ken Vladi niet, weet dus ook niet hoe de beste knaap eruitziet. Enige wat ik van hem gezien heb is een linkje die ik kreeg naar een bedrockers of what ever site.

laat t rusten... zal vladi vast wel eens tegenkomen op een meeting. en als hij dan vragen heeft zal ik deze gerust beantwoorden en uitleggen.
                  Heb geen problemen met m... zand erover
                  Last edited by Richardk; 01-24-2014, 03:24 PM.

Comment

• No hard feelings intented, wat je zegt, het nadeel van lezen ipv spreken.

Anyway, iemand nog wat diks te showen?!

Comment

• Originally posted by marten View Post
                      Vind je opmerking niet echt gepast vladi, ik zei dat de wielen vlak kunnen worden gedraaid! Dit is nog niet gebeurd en zal enkel gebeuren als de klant erom vraagt, et verhoging etc.
                      Vind het jammer dat er zo'n discussie word gevoerd over wat wel en wat niet goed is, iedereen doet het op z'n eigen manier lijkt me. En geloof me. Je kunt het niet overal mee eens zijn wat er gedaan en niet gedaan word. Je moet niet overal een punt van maken, doen wij ook niet lijkt me.

Neem aan dat je de bovenstaande post ook een beetje bijschaaft, tis wel heel kort door de bocht.

Ik schaaf niets bij en voel me nergens verboden om er een mening over te hebben.
                      als je een product verkoopt dan kijken mensen er nou eenmaal kritisch na.
                      Wil je het niet horen? Moet je niet op internet kijken, makkelijk zat.

Ik heb met niemand problemen, maar ik laat me niet koeieneren.
                      Don&Vlad || SOHK

Comment

• Verder is voor mij de discussie ook wel af trouwens.
                        Jullie BBB is over het algemeen bezig met mooi spul alleen het omboren zoals van die RFs ben ik totaal geen fan van.
                        de rest van het omboren ziet er zo op het oog super uit maar die harten lenen zich er denk ik beter voor.

Overigens slaat dat omboren niet alleen op jullie, dat is wereldwijd uit de hand aan het lopen.
                        over 2 jaar is er geen originele steek meer te vinden.
                        Don&Vlad || SOHK

Comment

• Voor de 4x100 mensen

Nu komen er dacht ik enkel wederom replica's uit van de Futura ergens dit jaar. maar dit is leuk voor de handel
                          Last edited by mayhem; 01-25-2014, 08:37 AM.

Comment

• Ik wil ze hebben.
                            Helaas moet ik eerst van de Images af.
                            Don&Vlad || SOHK

Comment

• Mooi setje die futura's. vind het altijd zo zonde dat de harten dan zwart zijn dan vervalt juist dat mooie hart

Comment

• is zo andere kleur.. prijs is ook goed toch

Comment

Working...
                                X