Announcement
Collapse
No announcement yet.
Het Velgen topic
Collapse
X
-
Originally posted by P78 View Post
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Comment
-
hahah,
ik had trouwens gister nog een mail van die kerel met die neppe bbs:
Je hebt inderdaad gelijk het zijn geen echte ik heb het nog is na laten kijken. Ik ga het gelijk veranderen.
Bedankt voor de tip
Vindt het zelfs vervelend voor degene als hij het echt niet wist.
Comment
-
das echt sneu
ws grof geld voor betaald, en dan komt hij een paar wielhoertjes tegen...Floccinaucinihilipilification
Comment
-
-
Och man dr staat zoveel te koop op Marktplaats..Alleen moet je er een kuteind voor rijden vaak, omdat bijna alle mooie setjes in groningen of friesland liggen
Comment
-
Originally posted by iloow View PostOch man dr staat zoveel te koop op Marktplaats..Alleen moet je er een kuteind voor rijden vaak, omdat bijna alle mooie setjes in groningen of friesland liggen
Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Originally posted by Twannnd View Posthahah,
ik had trouwens gister nog een mail van die kerel met die neppe bbs:
Je hebt inderdaad gelijk het zijn geen echte ik heb het nog is na laten kijken. Ik ga het gelijk veranderen.
Bedankt voor de tip
Vindt het zelfs vervelend voor degene als hij het echt niet wist.
Tuurlijk wist die gek dat, anders had hij ze wel proberen te verkopen voor 2500€ ipv 1500€(wat ze nieuw kosten als je dure banden monteert)Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Last edited by P78; 12-18-2013, 03:44 AM.Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Originally posted by Vladi View PostGeloof je dat nou echt?
Tuurlijk wist die gek dat, anders had hij ze wel proberen te verkopen voor 2500€ ipv 1500€(wat ze nieuw kosten als je dure banden monteert)
Comment
Comment