Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DutchieSaxo View Post
    heb moeten investeren in een goede pc voor m'n opleiding en verder dus besloten niet verder te gaan met de bbs rm,

als iemand ze voor dezelfde prijs (€320,-) wilt hebben voor de handel. ben ik er vanaf, anders word et een klein opknap project.
    alex' FB pagina kan je hier zeker mee helpen

en moest je een account op cleaned hebben, daar kan je het dubbel vragen, ha
    Floccinaucinihilipilification

Comment

yup, zon pc kost dik 1100 pegels; samengesteld voor 3d werk. ik druk de kosten nog om alles zelf te doen maar slaat wel een gat in m'n budget. agh, tweede hobby word nu dus automodels renderen
      Aah tof! Ik doe dat ook in mn vrije tijd. Van volledige autos tot velgen e.d.
      welke programmas gebruik je?

Comment

• We verwachten nu wel voor iedereen in het random draad dat er 3d modellen gemaakt gann worden hey..

Comment

• beeetje offtopic haha maargoed; gebruik nu voornamelijk Maya , aangeleerd via school maar wil me gaan verdiepen in bv 3Dmaxis en blender. M'n doel is fotorealitisch renderen zoals het "golfje" hier laatst op de blog. ben nog aan het uitvogelen hoe ik vanuit blauwdrukken auto's het makkelijkst na kan maken. Als het onder de knie zit wil ik hier "Stance" verzoekjes gaan oefenen; is weer es wat anders dan een photoshopje

i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

• Originally posted by Riskant View Post
            We verwachten nu wel voor iedereen in het random draad dat er 3d modellen gemaakt gann worden hey..
            be carefull what you wish for, haha

ma serieus; lijkt me kicken om straks de auto's hier eens in 3d te bouwen

i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

Comment

be carefull what you wish for, haha

ma serieus; lijkt me kicken om straks de auto's hier eens in 3d te bouwen
              Hahahaha bij deze mag je die van mij als eerste doen.. hahahaha

we houden je er aan...
              kneiter veel werk lijkt mij!

Comment

beeetje offtopic haha maargoed; gebruik nu voornamelijk Maya , aangeleerd via school maar wil me gaan verdiepen in bv 3Dmaxis en blender. M'n doel is fotorealitisch renderen zoals het "golfje" hier laatst op de blog. ben nog aan het uitvogelen hoe ik vanuit blauwdrukken auto's het makkelijkst na kan maken. Als het onder de knie zit wil ik hier "Stance" verzoekjes gaan oefenen; is weer es wat anders dan een photoshopje
                Blueprints inlezen is inderdaad lastig en vergt wat oefenen, ik kan het inmiddels redelijk.
                ik ben begonnen met Sketchup en werk nu met de 3dsmax en autocad. Voor renderprogramma gebruik ik kerkthea en Vray.

zal weer eens wat posten binnenkort

Comment

• BMW rijders?

Comment

• Keb woensdag een set met veeeeeeel mooiere waardes
                    Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Toch niet, set was flink vertieft..
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Whoppa! Ik heb mn MB Ceginus Evolution wielen onder voorbehoud verkocht!
                        Aanbetaling is binnen voor de restauratie, en hoefde niet eens te onderhandelen over mn vraagprijs van 850.
                        Ik zeg: SWEEEET!
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Originally posted by Vladi View Post
                          Het wachten is op RichardK met een reactie dat het volkomen veilig is :P
                          Volgens mij zijn die wielen van zijn maat namelijk

Ik zie na wat rondkijken en zoeken ook af van welke vorm van omboren dan ook, hooguit 4 steek naar 4 steek als het écht heel erg mooi kan en als er geen andere optie is, maar dit wil je toch niet onder je auto hebben?
                          Niet eens dat er snel wat mee zou gebeuren hoor, maar het risico dát er iets gebeurt maak je wel een stuk groter zo.
                          idd dit is volkomen veilig.. wij proppen en boren nl koud. niet zoals sommige boeren die de velgen lassen en zo hitte erinbrengen. Maar vladi heeft schijnbaar een betere opleiding genoten dan de werktuigbouwkundige die dit uitvoert. wielen centreren nog altijd op de naaf. niet op de bouten. Hiernaast is de aansluiten gewoon vlak op de as.

ik zie hier zo ontzettend veel keyboard hero's die schijnbaar het wiel hebben uitgevonden. Nu doen wij eht proppen en boren al meer dan 12 jaar, 100den zoniet 1000 velgen omgeboord en gepropt. van 25pk tot 750+ pk, van show tot timeattack. Van tunerboy tot huismoeder die emt de kids onderweg moet. Nog nooit is er iets met onze velgen gebeurt.

hierbij nog wat voorbeelden.

daarnaast was je van harte uitgenodigd om het eens in het echt te zien, maar je kijkt liever naar plaatjes en geef dan je mening die je niet kan onderbouwen..

want ja je onderbuik ( en dat is een beste een) gevoel zegt dat t niet lekker is

Maar naast een setje wielen (laten) klaarmaken zijn de meeste hier niet gekomen. We doen het nu al meer dan 15 jaar velgen klaarmaken en nog nooit 1 klacht gehad uit binnen of buitenland over onze geleverde kwaliteit en deze is 100 keer beter dan de meeste.

Nogmaals een ieder die denkt dat t niet veilig is nodig ik van harte uit om de werkzaamheden eens te bekijken ipv een paar keer met je dikke vingers op een toetsenbord drukken

Comment

• Als het veilig kan... Waarom niet

Vraagje: stel ik heb een setje Alpina's 18" met 5x120, de ik wil laten omboren naar 4x100.
                            Gaat dat? (ivm het ventiel dat achter het naafkap zit)
                            En waar moet ik dan aan denken qua kosten?
                            Vw passat variant '06 - daily
                            Mini cooper s '03 - daily
                            Vw golf mk1 gti '79 - toy

Comment

• Moet ik de velg eerst zien. foto kan per pm

Weet je wat het "leuke" is, is dat men een mening heeft en deze 0 onderbouwt.

Als je nu had gemeld van, ja 5 jaar geleden heeft een kennis bij jullie een set omgeboord en die brak... maar nee dat is nog nooit gebeurd.

het kuddevolk als 1 het zegt dan zal t wel zo zijn.

Zelf zet men zwaar gelaste velgen te koop randen die finaal doorgescheurd zijn etc. Maar lekker naar een ander wijzen zonder enige vorm van kennis iets afzeiken.
                              Denk je dat wij dit nog zouden doen als we niet wisten wat we deden? Waarom hebben we zoveel klanten?
                              En nee wij beginnen niet aan replica meuk waarbij de kans op doorscheuren 1000000000x keer groter is door gietgalfouten.
                              Last edited by Richardk; 01-24-2014, 07:20 AM.

Comment

• tja richard

is dat niet the way of the internet?

iedereen heeft een mening, en of deze nu gefundeerd is of niet, horen zal je ze

ps jullie maken toch meerdelige velgen van eendelige he?
                                Floccinaucinihilipilification

Comment

Working...
                                X