1500 euro hahah
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Het Velgen topic
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by iloow View PostKeb m gemaild
Mijn velgen zijn wel meerdelig, en het zijn echte Bbs velgen een expert heeft dat bevestigd
ik heb nu teruggestuurd:
dan ben je bij een expert geweest die geen verstand van zaken heeft, dit zijn REPLICA'S en kostte volgens mij 620 incl btw nieuw.
hou je zelf en eventuele kopers dus niet voor de gek en biedt ze gewoon voor een prijs aan die in verhouding staat met het type velg.
dat er BBS op het naafkapje staat wil niet zeggen dat het BBS'en zijn.
mvg
moest het even kwijt.
Comment
-
Oh ik heb nog geen reactie jammer genoeg.
Volgens mij moeten dit e50 replica's voorstellen toch? Zo ja, dan trekt t op niks.
Comment
-
-
Moest m ook gewoon ff op zn vingerts tikken. oprotten met je zooi
Beste Wesley
De velgen die je te koop aanbiedt zijn replica´s en 100% zeker weten geen echte BBS E50´s. Een beetje velgenexpert kan vanaf een afstand al zien dat dit imitatie is.
Zoek maar eens goed op Google naar "BBS E50" en "BBS E50 replica". Dan kan je zien dat:
1: De buitenste randen van de centers niet overeenkomen met de originele
2: De centers bij de boutgaten horen gestanste BBS letters en merktekens te zien zijn.
3: Je kan er van uitgaan dat de velgen niet meerdelig zijn en de boutjes nep.
4: De velgranden niet overeenkomen met de originele.
Ik ga er gewoon van uit dat je vals geïnformeerd en opgelicht bent door de vorige eigenaar. Dat zuigt, maar zorg er in ieder geval voor dat je anderen niet oplicht met imitatie velgen. Dat kan je nog wel eens wat juridische kopzorgen schelen
PS: Ik heb zelf absoluut geen interesse in je velgen, maar kom bij dezen op voor het onwetende koperspubliek.
Met vriendelijke groeten,
L. Visser
Hahaha ik hoop dat ie gewoon huilend op zn kamertje in een hoekje zit te kniezen... "buhuhu iedereen noemt me nep! "Last edited by loekaaz; 12-12-2013, 04:37 PM.Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Je advies is juist om de boel te flessen
Ik ga er gewoon van uit dat je vals geïnformeerd en opgelicht bent door de vorige eigenaar. Dat zuigt, maar zorg er in ieder geval niet voor dat je anderen niet oplicht met imitatie velgen. Dat kan je nog wel eens wat juridische kopzorgen schelen
PS: Ik heb zelf absoluut geen interesse in je velgen, maar kom bij dezen op voor het onwetende koperspubliek.
Comment
-
lol. zinsbouwfoutje
Dat verklaart waarom de advertentie nog steeds actief is...Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Iemand nog interesse in velgen? Keb de Bentleys en de Stars nog, en deze
velgen voor BMW, 2 delig. gemaakt door BBS
Comment
-
Comment
-
Of OZ Mito's voor BMW?
Of miss een setje Miglia's?
Of Segins, 17, 5x112?
Comment