Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het Velgen topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En de bentleys zijn toch ineens niet verkocht.

    Dus Mayhem, als je interesse hebt...
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • Ik heb geen velgen meer te koop.

      Images blijven nog een seizoentje, gaan komend weekend uit elkaar worden helemaal gepolijst en achter komen er 2,5" randen op.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Je hebt groot gelijk Vladi, wordt zo moe van al die simpele mensen die reageren en het dan weer te duur vinden of geen geld hebben of weet ik veel wat. Als die bbsen niet binnen afzienbare tijd wegzijn hou ik zr ook lekker.

        Comment


        • Denk dat je beter opknappers kan verkopen dan compleet gerenoveerde wielen. Mensen kopen liever 'potentieel voordeel' dan 'betaalde moeite' zeg maar... Ben zelf ook zo geweest. Ik ben er na 2,5 setje wielen wel op terug gekomen...
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • Meeste mensen beseffen de optelling van kosten bij opknappen niet, die horen alleen 100 euro boutjes, 50 euro per rand polijsten, 200 euro harten coaten maar die hebben niet helemaal door dat je dan al 5 bankies kwijt bent.

            Zonder aanschaf van de wielen dan.
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • Originally posted by Twannnd View Post
              Je hebt groot gelijk Vladi, wordt zo moe van al die simpele mensen die reageren en het dan weer te duur vinden of geen geld hebben of weet ik veel wat. Als die bbsen niet binnen afzienbare tijd wegzijn hou ik zr ook lekker.
              Daarom dus, en voor minder dan 800euri goede 3-delige unieke velgen met goede banden wegdoen vind ik onzin, dan gooi ik er liever 400 tegenaan en heb ik volgend seizoen het setje in nog uniekere staat onder de auto.

              Twijfel nog wat over het helemaal polijsten, lastige is dat er nergens een voorbeeld is
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Originally posted by Vladi View Post
                Daarom dus, en voor minder dan 800euri goede 3-delige unieke velgen met goede banden wegdoen vind ik onzin, dan gooi ik er liever 400 tegenaan en heb ik volgend seizoen het setje in nog uniekere staat onder de auto.

                Twijfel nog wat over het helemaal polijsten, lastige is dat er nergens een voorbeeld is
                Dat moet je ook zeker niet doen, de markt is gewoon verpest op dit moment. Ik zie het wel vind het niet erg om die bbsen nog even te houden

                Comment


                • Originally posted by loekaaz View Post
                  Denk dat je beter opknappers kan verkopen dan compleet gerenoveerde wielen. Mensen kopen liever 'potentieel voordeel' dan 'betaalde moeite' zeg maar... Ben zelf ook zo geweest. Ik ben er na 2,5 setje wielen wel op terug gekomen...
                  Ja Lucas jij bent gewoon te lui om er aan te beginnen! Je moet even die honingraat breedset netjes maken

                  Comment


                  • ok, in de categorie opknappers

                    intra monoblocks (18x8.5) 5x112

                    350€

                    velgranden zijn gaaf, moeten enkel (her)gespoten worden


                    ps dit zijn niet de foto's van de velgen die ik heb, zal er is maken een van de dagen
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • Originally posted by P78 View Post
                      ok, in de categorie opknappers

                      intra monoblocks (18x8.5) 5x112

                      350€

                      velgranden zijn gaaf, moeten enkel (her)gespoten worden


                      ps dit zijn niet de foto's van de velgen die ik heb, zal er is maken een van de dagen
                      Als je Foto's hebt, kan ik wel een adje maken op het w124 forum voor je
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • ik zal er is maken, maar liggen bij mijn ouders

                        heb zelf geen plaats meer thuis om velgen op te slaan
                        Floccinaucinihilipilification

                        Comment


                        • W124 forum, allemaal van die 50 jaar oude autisten die uit hun dak gaan van verlagen, getrokken banden en beatles muziek.
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • maar wel een amg replica lusten
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • Originally posted by Vladi View Post
                              W124 forum, allemaal van die 50 jaar oude autisten die uit hun dak gaan van verlagen, getrokken banden en beatles muziek.
                              Originally posted by P78 View Post
                              maar wel een amg replica lusten
                              Couldn't have said it any better
                              dusj 't ken net mooi.
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Wel jammer dat ik zo lang op ze heb moeten wachten..

                                Comment

                                Working...
                                X