Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stance meetings/events NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • qua verplaatsing kan utrecht toch al tellen (voor mij dan; 150km)
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Ik stem ook voor utrecht.
      Alsnog ver voor mij, maar voor de rest ook makkelijk te doen denk ik
      __________
      __

      Comment


      • Ik rij jaarlijks naar Wörthersee, dus geen probleem
        KEEP IT SIMPLE STUPID!!

        Comment


        • Originally posted by hb24 View Post
          Ik rij jaarlijks naar Wörthersee, dus geen probleem
          Ik ook

          Comment


          • Nice, omgeving Utrecht is inderdaad ideaal voor de meeste!
            Lijkt me het leukst om het met een event te combineren voor alle merken, niet specifiek VAG omdat ook niet iedereen hier VAG rijdt.

            Maar die events zijn er een stuk minder volgens mij? Automaxx en dat soort events natuurlijk erbuiten gelaten haha

            Comment


            • Ja er komen steeds meer dub meetings! Ik zie het ook niet zo zitte om eerst na een automaxx meeting te gaan haha .

              Maar omg. Omg utrecht lijkt mij ook het beste

              Comment


              • Automaxx is zon meeting met "gepimte" auto's met bodykits en lambodeuren, neem ik aan?haha

                Comment


                • Denk dat het moeilijk wordt om iets te combineren met een grote meeting. Omdat er bij diverse meetings een "toegangs beleid" is voor de auto's op t terrein. En op veel meetings wil ik nie eens gezien worden

                  Mischien moeten we om te beginnen maar eens een meet en greet plannen.

                  Comment


                  • lDiesel dat is een puik plan!

                    Comment


                    • Originally posted by diesel986 View Post
                      Denk dat het moeilijk wordt om iets te combineren met een grote meeting. Omdat er bij diverse meetings een "toegangs beleid" is voor de auto's op t terrein. En op veel meetings wil ik nie eens gezien worden

                      Mischien moeten we om te beginnen maar eens een meet en greet plannen.
                      Het toegangsbeleid is meestal toch zeer ruim te nemen
                      KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                      Comment


                      • Wil net zeggen....

                        Toegangs beleid is een richtlijn....

                        Maar een meet & greet vind ik ook een goed plan....

                        Enkelt is het het waard voor sommige...
                        Ff 150 km rijden voor alleen een m&g is voor sommige misschien de moeite niet....

                        Daarom misschien een meeting er aan vast te plakken...


                        Mij maakt het geen reet uit....
                        Ik rij overal naar toe... Daarvoor is het mijn hobby/werk...
                        Als ik maar kan rijden....

                        Comment


                        • Originally posted by GinoGJ View Post
                          Automaxx is zon meeting met "gepimte" auto's met bodykits en lambodeuren, neem ik aan?haha
                          Automaxx heeft inderdaad niet zo'n goede naam, maar ik moet zeggen... Ik ben afgelopen zomer naar de laatste meeting geweest op zandvoort, was een soort seizoensafsluiter, en dat is me erg bevallen! Een hoop kwaliteitsauto's en volwaardige circuitactie.

                          Originally posted by Riskant View Post
                          Wil net zeggen....

                          Toegangs beleid is een richtlijn....

                          Maar een meet & greet vind ik ook een goed plan....

                          Enkelt is het het waard voor sommige...
                          Ff 150 km rijden voor alleen een m&g is voor sommige misschien de moeite niet....

                          Daarom misschien een meeting er aan vast te plakken...


                          Mij maakt het geen reet uit....
                          Ik rij overal naar toe... Daarvoor is het mijn hobby/werk...
                          Als ik maar kan rijden....
                          Ik denk inderdaad ook niet dat toegangsbeleid een groot probleem is, en het is toch wel het leukst om het met een evenement te combineren vind ik. Er komen ook mensen uit België, en dan is het denk ik niet echt de moeite als het met een stuk of 10 auto op een parkeerplaats lullen wordt...
                          Ik ga zo eens even de evenementen van komend jaar bekijken!

                          Comment


                          • Originally posted by DDM View Post
                            Automaxx heeft inderdaad niet zo'n goede naam, maar ik moet zeggen... Ik ben afgelopen zomer naar de laatste meeting geweest op zandvoort, was een soort seizoensafsluiter, en dat is me erg bevallen! Een hoop kwaliteitsauto's en volwaardige circuitactie.



                            Ik denk inderdaad ook niet dat toegangsbeleid een groot probleem is, en het is toch wel het leukst om het met een evenement te combineren vind ik. Er komen ook mensen uit België, en dan is het denk ik niet echt de moeite als het met een stuk of 10 auto op een parkeerplaats lullen wordt...
                            Ik ga zo eens even de evenementen van komend jaar bekijken!
                            Ik doe liever een M&G, de meeste meetings draaien enkel en alleen nog om bekers spijtig genoeg...
                            KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                            Comment


                            • Scheit aan hebben....

                              Meetings doe ik om gelijk gestemde mensen te leren kennen en weer bijpraten met de mensen die je al kent...

                              Geef me zeldzaam op voor de wedstrijden....

                              Ps. Zelfs automaxx meetings kunnen gezellig zijn...
                              En als er niemand komt met echte auto's zal dat nooit veranderen..

                              Comment


                              • Misschien een M&G op een dag dat er een goeie meeting is en voor diegene die wel willen alsnog de meeting opzoeken...

                                Comment

                                Working...
                                X