Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stance meetings/events NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Als er een meeting/fotoshoot georganiseerd wordt ben ik er sowieso bij.
    Is bar weinig goeie stance hier te vinden in de omgeving.

    Heb zelf ook nog een leuke camera liggen dus die pica's komen wel goed.

    Comment


    • #77
      Originally posted by dropped_ View Post
      Als er een meeting/fotoshoot georganiseerd wordt ben ik er sowieso bij.
      Is bar weinig goeie stance hier te vinden in de omgeving.

      Heb zelf ook nog een leuke camera liggen dus die pica's komen wel goed.
      Even je voorsteltopic bekeken, en wat een mooie E30!
      Zelf wil ik eigenlijk nog wel even andere velgen voordat ik een shoot doe, maar dat komt goed.
      Over een paar maandjes, als het weer beter is, gaan we zeker meeten met z'n allen!

      Comment


      • #78
        Stel je even voor onder "Dutch/Belgian Cars", we zijn benieuwd!
        Aan de mijne moet ook nog veel gebeuren.

        Comment


        • #79
          Ik heb ook zeker interesse in een stance meeting! Lijkt me leuk om de auto's van de NL Stanceworkers eens te zien.

          Meeting in omgeving Utrecht ofzo?

          Kom zelf uit omgeving Rdam

          Comment


          • #80
            Utrecht lijkt me inderdaad wel handig voor iedereen. Is vanuit België nog te doen, en ook vanuit de rest van Nederland. Als we gezamelijk naar een show/meeting gaan kunnen we natuurlijk het best op weg naar de locatie daarvan afspreken.

            Comment


            • #81
              Als mn auto in het voorjaar weer rijdbaar is wil ook wel komen, lijkt me heel vet alleen met de stancejongens en geen andere rare vierwielers

              Alhoewel de snelweg voor mij een hel is met dit ding

              Het probleem met meetings is voor mij altijd dat ik in emmen woon

              Hoeveel zijn er eigenlijk uit nederland?
              __________
              __

              Comment


              • #82
                Wat is er zo vreselijk aan de snelweg dan? Ik kan niet harder dan 100, maar ik vind het meestal wel prima... Of is het omdat je geen achterbank hebt? Haha dat zal lekker dreunen! Ach, paar oordoppies in, probleem opgelost!
                Hoeveel er zijn weet ik niet precies, maar met een meeting mag je op een stuk of 10-15 rekenen denk ik, zeker met het tempo waarin er hier nieuwe mensen komen.

                Comment


                • #83
                  Vooral die overgangen van bruggen en viaducten enzo haat ik, daar klap je zo mooi in.

                  Geluid valt nu mee op de snelweg, ik heb er nu een cutoff onder zitten vóór de kat
                  __________
                  __

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by DDM View Post
                    Wat is er zo vreselijk aan de snelweg dan? Ik kan niet harder dan 100, maar ik vind het meestal wel prima... Of is het omdat je geen achterbank hebt? Haha dat zal lekker dreunen! Ach, paar oordoppies in, probleem opgelost!
                    Hoeveel er zijn weet ik niet precies, maar met een meeting mag je op een stuk of 10-15 rekenen denk ik, zeker met het tempo waarin er hier nieuwe mensen komen.
                    Ik vind het wel fijn zon gebrom tijdens het rijden, ik heb mn einddemper weg gehaald en gewoon 2 pijpjes eraan gelast en het klinkt super. haha
                    Maar hoezo kun je niet harder dan honderd?



                    Ik in mn auto....
                    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=Bo9V7cNdPME&context=C3c9cecaADOEgsToPDskLQ EJ340r55Eo3D54iGaBH7"]BMW e30 320i - YouTube[/ame]

                    Comment


                    • #85
                      Ja, ik ga denk ik ook nog m'n einddemper vervangen door een rechte pijp, scheelt ook weer grondspeling haha! Harder dan honderd kan wel (ongeveer 150 denk ik) maar boven de 100-110 beginnen er heel veel dingen vervelend te worden:

                      - Heel veel toeren
                      - verbruik stijgt enorm (van 1/10 naar 1/7 o.i.d.)
                      - Temperatuur stijgt vrij snel

                      Dit allemaal aangezien ik een 1600 met hooguit 80 pk en een vierbak heb, en omdat de koppaking niet zo best meer is.

                      Comment


                      • #86
                        Oh oke, dat is inderdaad wel logisch. Ik heb 190 gereden op de autobahn en dat ging zelfs prima. Haha

                        Wanneer zou die meeting dan eventueel plaatsvinden, lente of nog in deze kutkou.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by EdwinBlack View Post
                          Als mn auto in het voorjaar weer rijdbaar is wil ook wel komen, lijkt me heel vet alleen met de stancejongens en geen andere rare vierwielers

                          Alhoewel de snelweg voor mij een hel is met dit ding

                          Het probleem met meetings is voor mij altijd dat ik in emmen woon

                          Hoeveel zijn er eigenlijk uit nederland?
                          Ik kom ook uit het noorden dus kunnen we met elkaar oprijden naar een meeting.
                          Volgens mij kan de opkomst wel eens goed uitpakken als ik zo bekijk hoeveel Nederlandse/Belgische members er zijn, verheug me op een bijéénkomst.
                          Last edited by Mr.M; 01-10-2012, 02:30 PM.

                          Comment


                          • #88
                            in deze "kutkou' kom ik niet buiten(, en al zeker niet aangezien ik nog steeds geen wagen heb )

                            en misschien ook is tof om de persoon achter het profiel te ontmoeten (wow klinkt heel gay dees zinneke)
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by P78 View Post
                              in deze "kutkou' kom ik niet buiten(, en al zeker niet aangezien ik nog steeds geen wagen heb )

                              en misschien ook is tof om de persoon achter het profiel te ontmoeten (wow klinkt heel gay dees zinneke)
                              Klinkt niet alleen gay....

                              Haha... Mij ook niet gezien met dit weer...
                              + wagen in winter status is geen pretje....

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Riskant View Post
                                Klinkt niet alleen gay....



                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X