Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stance meetings/events NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @ Brolli21, foto's van de witte?

    De golf was helaas maar een 1.3 smallblock. 4 versnellingen, en door die kleine wielen was er egt niet mee te rijden op de snelweg. 115 op de teller was net 90 in het echt.

    Comment


    • #62
      Dat moet deze zijn, ook een vriend van mij.
      Bianco Freddo
      For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

      Comment


      • #63
        Originally posted by tibby View Post
        maar even on topic

        volgens mij is er nergens een meeting die op stance zit hier in nederland.
        meer en deel is het DB of show and shine. of weet iemand een meeting.
        ik weet wel da ik ooit een keer in belgie ben geweest in een parkeer garage waar wel een paar mense van de stance groep waren.
        Eventjes geduld, Als er genoeg animo is zal er vanzelf één uit voort bloeien.

        Comment


        • #64
          Originally posted by Mr.M View Post
          Wat voor blok lag er in? met een smalblock had je als laagste punt het subframe dus dan wou het laag rijden nog wel.
          http://youtu.be/f3RwU-htCpI
          Met een 16v of een g60 is het ook perfect mogelijk, dan komt de carter net gelijk met het subframe
          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

          Comment


          • #65
            Blijft riskant, rij liever een deuk in me sub-frame dan in de carterpan

            Comment


            • #66
              Originally posted by Mr.M View Post
              Blijft riskant, rij liever een deuk in me sub-frame dan in de carterpan
              Die E21's zijn ook niet echt top qua bodemspeling he... ik heb al een aantal keer het carter geraakt en ik ben nog niet zo laag als ik wil...
              Schrapen vind ik altijd genieten, klappen vind ik altijd schrikken en kut, maar dat kennen jullie vast allemaal

              Comment


              • #67
                Originally posted by AR145 View Post
                Ik moet nu de naven en de homokineten vervangen maar daarna wil ik voor misschien nog spacers leggen.(echter heb ik gehoord dat het niet heel goed is voor je auto..?)
                Spacers zijn niet zo slecht als soms gedacht hoor, gewoon niet te gek gaan doen met maten (25mm lijkt me wel zo'n beetje de grens). Zodra je ET-waardes en breedtes gaat veranderen veranderd je handling en levensduur van je wiellagers natuurlijk sowieso, maar dat moet je voor lief nemen. Bovendien is die verandering van de handling lang niet altijd negatief. Je schuurstraal veranderd en soms kan dat aardig slecht uitpakken voor de handling, en soms levert het verbeteringen op. Is maar net wat de uitgangssituatie is, en wat je wilt/gewend bent.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by DDM View Post
                  Die E21's zijn ook niet echt top qua bodemspeling he... ik heb al een aantal keer het carter geraakt en ik ben nog niet zo laag als ik wil...
                  Schrapen vind ik altijd genieten, klappen vind ik altijd schrikken en kut, maar dat kennen jullie vast allemaal
                  Van slagen en klappen ken ik idd alles
                  KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by AR145 View Post
                    Dat moet deze zijn, ook een vriend van mij.
                    Bianco Freddo
                    Dat is ze, want een dikke auto was dat, en in zeldzame goede staat voor een 75. Zijn me een dure paar dagen geweest toen, ik was alleen van plan om het onderste deel van de Turbo bumper matzwart te maken, en ik had een grijze oude type grill meegegeven.
                    Volgens mij had ik er ook nog een oranje tellerbak bij gegeven.

                    Comment


                    • #70
                      Als je het topic ff doorbladerd zie je dat er een grijze grille en een normale tellerbak in gekomen zijn.
                      Witte grill zag er niet uit(was gespoten) en er zaten hele rare witte tellerplaten in.

                      Het is nu echt een hele knappe auto geworden,al zijn er nog genoeg plannen hoor

                      Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                      Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                      Fiat Panda 1,2 Dynamic

                      Comment


                      • #71
                        Zo, even dit topic snel doorgelezen! Zie dit Nederlandse gedeelte nu pas!

                        Lijkt me sowieso leuk om met een groep van dit forum volgend jaar wat meetings te pakken of fotoshoot oid te houden. Dan is mijn e30 namelijk ook helemaal fresh! Met een hele groep iets doen blijft leuk, er lijken hier sowieso wat mensen uit omg. Rdam te zitten.
                        Ik ga bijna niet naar meetings, want soms is het gewoon triest.. Dit jaar bijvoorbeeld naar HOW gegaan, daar stonden echt verschrikkelijke wagens. De moed om dan toch ergens anders heen te gaan is dan ver te zoeken... Vaste kost is voor mij wel de TWA meeting in belgie! Alle merken en gezellige en goede kwaliteit meeting. Worthersee blijft ook op m'n lijstje staan....

                        Comment


                        • #72
                          Ik weet dat AR145 een goede fotograaf is(uit ervaring)
                          Als mijn turbo weer rijd,wil ik ook wel komen voor een leuke fotoshoot.

                          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                          Fiat Panda 1,2 Dynamic

                          Comment


                          • #73
                            zal hier volgende jaar de datum van onze meet n greet eens zetten

                            is in mechelen, en tjoeners komen der niet in
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by P78 View Post
                              zal hier volgende jaar de datum van onze meet n greet eens zetten

                              is in mechelen, en tjoeners komen der niet in
                              Naam club / meet n greet?

                              Comment


                              • #75
                                VAG-Potenz

                                ^ klik voor foto's

                                op de laatste meet 'n greet waren er 267 auto's of zo
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X