Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stance meetings/events NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Denk dat heel België ondertussen weet waarom
    KEEP IT SIMPLE STUPID!!

    Comment


    • En als je niet weet waarom?

      Ben niet nieuwsgierig hoorzzz..

      Comment


      • Laten we het er op houden dat ik met met de big boss van de events niet samen door dezelfde deur kan zonder dat er zwaar doden en gewonden vallen
        KEEP IT SIMPLE STUPID!!

        Comment


        • Hahahaha
          __________
          __

          Comment


          • In NL



            Als ik kan, aanwezig !

            Comment


            • Originally posted by Tomson View Post
              In NL



              Als ik kan, aanwezig !

              ??? Meer info please?

              Comment


              • Komtie!





                Heule dikke meet voor zover ik zie.. Ik heb er wel oor naar!
                Check us out @ Facebook: Flatworx

                Comment


                • Hier nog een ... Alleen lokatie al...

                  Comment


                  • Ooh heel vet! Hier kom ik elke dag langs met de trein op weg naar school. Dit ligt zelfs op loopafstand (2 min) van station Ede-Wageningen. Elke keer als ik er langs rij denk ik wat een vet gebouw! Ik vrees dat ik hier absoluut aanwezig moet zijn!

                    Comment


                    • Dat ziet er heel vet uit inderdaad! Moet ik zeker naartoe.. Misschien een idee om een lijstje in een ander topic te maken van meetings waarvan we zeker denken dat ze de moeite waard zijn? Beetje een goed overzicht, zonder al het gelul er tussendoor Ik ben zo'n iemand die anders een dergelijke meeting gewoon vergeet........ zonde!

                      (En anders maak ik zelf gewoon een lijstje haha, maar lijkt me leuk met links etc erbij)

                      Comment


                      • Originally posted by Rubens View Post
                        Dat ziet er heel vet uit inderdaad! Moet ik zeker naartoe.. Misschien een idee om een lijstje in een ander topic te maken van meetings waarvan we zeker denken dat ze de moeite waard zijn? Beetje een goed overzicht, zonder al het gelul er tussendoor Ik ben zo'n iemand die anders een dergelijke meeting gewoon vergeet........ zonde!

                        (En anders maak ik zelf gewoon een lijstje haha, maar lijkt me leuk met links etc erbij)
                        Dat is een goed plan Voel je vrij om dat topic te beginnen.
                        Gewoon een eerste post met daarin een lijst meetings en event, daaronder suggesties e.d.
                        Dan de eerste post blijven updaten met toevoegingen en veranderingen.

                        Comment


                        • Jep, ga ik ff maken nu!

                          Comment


                          • [/QUOTE]
                            Hello on the left...

                            idd een x een stancework meet in elkaar flansen ergens mid. NL of Zuid NL maar niet te zuidelijke

                            Zou vet zijn een Stanceworks NLers en Belgen Meet..

                            Comment


                            • gewoon een meet 'n greet ergens 's avonds op een parking

                              klein beginnen
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Originally posted by P78 View Post
                                gewoon een meet 'n greet ergens 's avonds op een parking

                                klein beginnen
                                Precies. Na Dumpd maar een keer doen?

                                Comment

                                Working...
                                X