If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
On a different note: Ik word helemaal KNETTERGEK van dat thuis zitten :S Zit nu al 2 weken (of zijn t er al 3?:S) thuis met een ingescheurde hamstring en enkelbanden.. Verveel me de tering en wil weer eens wat doen.. :S
Ingescheurd En had het met alle liefde gedaan, maar weet f niet wat ik moet doen.. M'n US bumper ligt bij de plastic lasser, ben op zoek naar een nieuwe motorkap maar op marktplaats staat f niet zoveel.. Me air zit erin en eronder, en alles is al gedempt..
D'r valt gewoon ook f niks te klussen :S
Oh, en de kentekenplaat zit altijd daar vast.. zit een uitsparing voor in de bumper Met de nieuwe US bumper gaak dat andes doen.. F een fillerplate scoren en dan de kenteken met RVS beugeltjes van onder de bumper vandaan laten komen. Is de mooiste oplossing imo
Ja, maar waar de fak moet ik m dan op monteren? :P ik vind het onder me koplamp geen porum.. Kan m wel op de platefiller plakken, maar wat is de functie van een plate filler als ik vervolgens m'n plate eroverheen plak
Btw, moeten jullie niet werken ofzo? Shit hey, wat een onproductief volk hier.
Oh laatmaar ik ben dom, maar eh nee ik werk van 6 tot 2
Ik ben zeer productief........ ahem
Morgen weer mijn borbet erop zetten aan de achterkant want 1 band liep steeds leeg en kijken hoe het nu gaat. En moet nog even kijken hoe ik hem lager krijg zonder aan te lopen......
Comment