Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha soooo true..

"Everybody wants to be like Mike.."
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Vladi ik respecteer jou mening hoe bot je het ook brengt, maar ik vind het fokking gaaf.

Comment

• Ik weet niet wie Mike is, maar als iedereen als hem wilt zijn is ie vast een aardige gozer..

Wel gelijk Vladi, tis voornamelijk na-apen. Aan de andere kant, het is lastig zat om nog iets te doen wat nog weinig mensen gedaan hebben.. Of je moet een 17" 2delige velg om bouwen naar 18" 3 delig.. Dat hebben nog niet veel mensen gedaan

Tis maar net wat de mode is, en naar wat mensen zoeken.. Ik zit ook vaak zat bij andere merken te kijken als ik naar velgen zoek
        Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Originally posted by iloow View Post
          Ik weet niet wie Mike is, maar als iedereen als hem wilt zijn is ie vast een aardige gozer..

?? Mike Burroughs ??
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG

Comment

• Dat zei je er niet bij.. Persoonlijk ken ik 5 Mike's.

Maareh, vertel, jij wilt net als Mike zijn? Hoe waanzinnig stoer is hij precies?

Comment

• Originally posted by Vladi View Post
              Gino, ik blijf erbij dat die kleur fokking gaar is, beter gewoon silver of in kleur van de auto
              Originally posted by GinoGJ View Post
              Vladi ik respecteer jou mening hoe bot je het ook brengt, maar ik vind het fokking gaaf.
              Kleur is fucking baas. Tenminste beetje origineel!

Comment

Ik weet niet wie Mike is, maar als iedereen als hem wilt zijn is ie vast een aardige gozer..

Wel gelijk Vladi, tis voornamelijk na-apen. Aan de andere kant, het is lastig zat om nog iets te doen wat nog weinig mensen gedaan hebben.. Of je moet een 17" 2delige velg om bouwen naar 18" 3 delig.. Dat hebben nog niet veel mensen gedaan

Tis maar net wat de mode is, en naar wat mensen zoeken.. Ik zit ook vaak zat bij andere merken te kijken als ik naar velgen zoek
                wat zou het kosten om mijn 17" futura's om te bouwen naar 18", en gaat het op iets trekken?

@ iloow, niet zo stoer, google hem maar eens

Originally posted by hens View Post
                @ P78: ik heb u nog altijd niet zien rondrijde hier in Mechelen ze
                auto is nochtans regelmatig op de mechelse wegen te bespeuren

(wel stock wielen)

anders is afspreke he

ik heb sinds maart 17k km, dus ik rij er echt wel veel mee
                Last edited by P78; 01-14-2013, 07:30 AM.
                Floccinaucinihilipilification

Comment

Dat zei je er niet bij.. Persoonlijk ken ik 5 Mike's.

Maareh, vertel, jij wilt net als Mike zijn? Hoe waanzinnig stoer is hij precies?
                  Oh, ik hoef niet zoals Mike te zijn hoor. Dan had ik wel een E9 of E28 gekocht.
                  Maar geef toe; Iedereen zou wel eens een project als ´Rusty´ willen beginnen...
                  Lucas
                  Originally posted by LCG

Comment

• Originally posted by P78 View Post
                    wat zou het kosten om mijn 17" futura's om te bouwen naar 18", en gaat het op iets trekken?

@ iloow, niet zo stoer, google hem maar eens
                    Dat trekt zeker op iets.. Je rand word iets dikker, omdat je die 1" groter gaat. Als je serieus interesse heb kan ik wel eens informeren als je dit wilt.
                    Zit wel een prijskaartje aan vast, maar manman, wat een dikke velgen. Die jongen doet het nu zelf ook met (ik geloof) 16" BBS RSen 2delig met 5x120 ombouwen naar 17" 3 delig 4x100.. Dus alles is mogelijk!

Ik weet verder wel wie Mike is hoor Zal ongetwijfeld een goede vent zijn. En zeker, Rusty is een prachtproject! Maakte ook maar een geintje, vandaar de

Comment

• heb je mss voorbeeldfoto's?

want dacht eigenlijk, al mijn velgen te verkopen

en 18" detroit voor de winter, en 18" futura de rest van de tijd

Comment

• Kan ik ook verzorgen aangezien ik al een jaartje of 15 velgen customize

Comment

Dat trekt zeker op iets.. Je rand word iets dikker, omdat je die 1" groter gaat. Als je serieus interesse heb kan ik wel eens informeren als je dit wilt.
                          Zit wel een prijskaartje aan vast, maar manman, wat een dikke velgen. Die jongen doet het nu zelf ook met (ik geloof) 16" BBS RSen 2delig met 5x120 ombouwen naar 17" 3 delig 4x100.. Dus alles is mogelijk!

Ik weet verder wel wie Mike is hoor Zal ongetwijfeld een goede vent zijn. En zeker, Rusty is een prachtproject! Maakte ook maar een geintje, vandaar de
                          Maar kan niet zo,aar hoor.. Gino praat er makkelijk over.. Meer klok klepel

Comment

• Klopt, het kan niet "zomaar" maar het kan wel D'r zit wat werk (en dus geld) in, maar het is zeker mogelijk! Het is maar niet hoever je wil gaan.

Pascal, ik zal f kijken of ik ergens een plaatje kan vinden.. Lastig zat, heb ik al gemerkt :S

Comment

• ja had zelf ff gegoogled maar vondt niet echt iets

in welke prijsklasse moet ik dan denken

nieuwe 4 nwe lippen en 4 binnenranden?

Comment

• Originally posted by RallyePug View Post
                                Kleur is fucking baas. Tenminste beetje origineel!

Kijk en daarom heb ik hem ook gekozen, jij snapt het.

Originally posted by Richardk View Post
                                Maar kan niet zo,aar hoor.. Gino praat er makkelijk over.. Meer klok klepel

Huh?
                                Last edited by GinoGJ; 01-14-2013, 09:25 AM.

Comment

Working...
                                X