Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha wil d'r geen misbruik van maken.. En tis ook niet zo dat ik een sherrif badge heb ofzo Dat zijn alleen de amerikanen
    Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• On a different note: Ik word helemaal KNETTERGEK van dat thuis zitten :S Zit nu al 2 weken (of zijn t er al 3?:S) thuis met een ingescheurde hamstring en enkelbanden.. Verveel me de tering en wil weer eens wat doen.. :S

Comment

• for the lulz haha

en dat zuigt
        Floccinaucinihilipilification

Comment

• Bezig met je auto? :p

Heb je de nummerplaat met zuignappen vast of? Denk dat het wel mooi zou staan zonder.

Comment

• met gescheurde enkelbanden ga je niet aan een wagen werken denk ik?

Comment

• Ingescheurd En had het met alle liefde gedaan, maar weet f niet wat ik moet doen.. M'n US bumper ligt bij de plastic lasser, ben op zoek naar een nieuwe motorkap maar op marktplaats staat f niet zoveel.. Me air zit erin en eronder, en alles is al gedempt..

D'r valt gewoon ook f niks te klussen :S

Oh, en de kentekenplaat zit altijd daar vast.. zit een uitsparing voor in de bumper Met de nieuwe US bumper gaak dat andes doen.. F een fillerplate scoren en dan de kenteken met RVS beugeltjes van onder de bumper vandaan laten komen. Is de mooiste oplossing imo

Comment

• Nee gewoon met zuignapjes net als rutger (grijze golf 5 gti met rotiforms)

Comment

• Ja, maar waar de fak moet ik m dan op monteren? :P ik vind het onder me koplamp geen porum.. Kan m wel op de platefiller plakken, maar wat is de functie van een plate filler als ik vervolgens m'n plate eroverheen plak

Btw, moeten jullie niet werken ofzo? Shit hey, wat een onproductief volk hier.

Comment

• Oh laatmaar ik ben dom, maar eh nee ik werk van 6 tot 2

Ik ben zeer productief........ ahem

Morgen weer mijn borbet erop zetten aan de achterkant want 1 band liep steeds leeg en kijken hoe het nu gaat. En moet nog even kijken hoe ik hem lager krijg zonder aan te lopen......

Comment

• neu vandaag niet

lazy monday

haha

Comment

• ohja morgen en vrijdag ben ik wel vrij.

iloow ga je naar volksdub?

Comment

• Weet nog niet man! Want tzal erom spannen of we dan al op vakantie zijn/gaan of niet.. Even afwachten dus

Comment

• Lolz @ MP badge!

Tijd om te forummen zat..... En 13 a 15u per dag draaien gaat goed!

Comment

• Komende zondag al trip naar de UK! Heeft er nog iemand zin om mee te gaan? Alex?

Comment

• Ja, heb hartstikke veel zin....
                                Maar helaas had ik het eerder moeten weten...

Ten eerste moet ik wss. zaterdag/zondag werken!
                                En financieel is het ook niet meer haalbaar volgens mij.

Volgend jaar ga ik echt eens doorzetten om een UK meeting/weekend te doen...
                                Roep het echt al zo lang!

Van wanneer tot wanneer gaan jullie/jij?
                                En waar precies naar toe?

Comment

Working...
                                X