Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja, geef mij jou geldboompje ff....

Laatste tijd wat grote dingen moeten vervangen in huis..
    Vaatwasser, afzuigkap... Tv + pc staat op instorten...

Dit jaar ff wat leuks /simpels ...

Heb nog een zooi liggen voor de T. (330i remmen, skirts en ac schnitzer lip)
    En moet wat lakwerk gefixt worden...

Heel misschien dak Dumpd dan nog mee pak...

Comment

• Originally posted by fpsthomas View Post
      Zoiezo dumpd natuurlijk. En ik ben ook game voor een keer met dit forum gaan barbeknoeien. Als iemand daar ruimte voor heeft of een plek weet waar een keer gemeet kan worden:p
      Ik woon op een boerderij, en heb dus de ruimte Alleen woon ik een beetje ver van het gros op dit forum af. (Beemster - Noord-Holland) Het stance-gebeuren leeft ook niet echt in deze omgeving, dus weinig lage vette wagens in de lage landen hier...

Maargoed, Tegen de tijd dat het weer BBKnoei-weer is, praten we verder

Btw Thomas; Die bumpah is zuper dikkk. Dat kromme is niet te stellen met een beugeltje aan de achterkant ofzoiets?
      Last edited by loekaaz; 04-09-2013, 02:53 AM.
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Idd eerst maar es wachten op schier weer.

Ja dat rechtsvoor moet ik nog even bij. Die lip heeft daar wat schade dus denk ook dat ik van binnenuit er wat spanning op zet zodat hij recht komt

Comment

• haha ik heb zelf geen geldboom hoor
          Floccinaucinihilipilification

Comment

• Originally posted by P78 View Post
            stukken zijn ook gevonden bij een garage waar al eerder een vr6 en 2 mk6 gti zijn in beslag genomen

hmm pics linken kan dus niet

artikel : klik
            "Vreemd" dat er nog zoveel bruikbare onderdelen op zitten die ze er dan niet af hebben gehaald. Als het mijn auto was zou ik dan liever hebben dat die niet werd teruggevonden.

Comment

• Ik wel man, geldbomen ownen als een moederbeer..
              Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Thom, als er niks verstandigs uitkomt, Hou dan je mond malle fluffer!

Comment

• Had me al even voorgesteld in het algemene intro gedeelte maar zal het hier in het Nederlands ook maar even doen.
                  Ik ben Dirk, kom uit Meeden(provincie groningen) maar studeer nu aan de HTS Autotechniek in Arnhem en heb dan ook een kamer in Arnhem.

Verder heb rij ik een Golf MK1 uit 1983.

In het normale intro gedeelte staan meer foto's

Comment

• Vandaag weer een beetje geknutseld aan de blok en de versnellingsbak

Morgen ook maar eens aan de alternator beginnen als ik een vlaag van werklust krijg
                    KEEP IT SIMPLE STUPID!!

Comment

• He dirk mooi golfje man!

En hb word goddomme schiere jetta jonge!

Comment

• haha, een koude nacht en heet water brachten me dit

zelfs geen klop meer moeten geven, plop eruit

Comment

• Kun je weer rustig slapen haha:p

Comment

• Originally posted by D. Meisner View Post
                            Had me al even voorgesteld in het algemene intro gedeelte maar zal het hier in het Nederlands ook maar even doen.
                            Ik ben Dirk, kom uit Meeden(provincie groningen) maar studeer nu aan de HTS Autotechniek in Arnhem en heb dan ook een kamer in Arnhem.

Verder heb rij ik een Golf MK1 uit 1983.

In het normale intro gedeelte staan meer foto's
                            hheeuuuuuuuyyy! HTS Autotechniek Arnhem! Boks! Tik 'm aan! welkom. Spam maar vol hier als je wat te melden hebt. Ook als je niks te melden hebt. Kijk maar naar P. en Iloow
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• hoe kom je anders aan woorden als "ballie" en "bazenwissers"

Comment

• Hoe heb je dat precies gedaan met dat hart eruit halen? warm/koud water ofzo?

Comment

Working...
                                X