If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hoeveel stiekeme mofo's zouden er nu mee zitten lezen?
Denk dat het er minimaal 3x zoveel zijn als dat er hier actief zijn....
X2 ,
Al moet ik zeggen dat ik nog niet lang echt actief hier op et forum. Ken de site onderhand al wel 3 jaar geloof ik en heeft echt mijn stijl van auto's veranderd. Reden dat ik nu wel actief ben is omdat ik ook niet zon persoon wou zijn die alleen maar lurkt. De sticker heeft de Sax nog maar net maar das omdat ik hem nu pas" stickerwaardig" vind en dan wil ik em wel posten haha. BTW zag laatst in Enschede wel een rode golf 3 op dikke rs jes. Met de S|W sticker ook verticaal . Benieuwd of die zich hier ooit heeft voorgesteld
Hoeft van mij perse niet gelijk verlaagd of slammed te zijn. subaru bv zie ik in mij ogen als rally auto en hoort niet op z'n pens te liggen. Zolang ie maar geen wheelgap heeft. Ma met de s|w sticker verwacht ik op z'n minst een goede fitment
Hoeft van mij perse niet gelijk verlaagd of slammed te zijn. subaru bv zie ik in mij ogen als rally auto en hoort niet op z'n pens te liggen. Zolang ie maar geen wheelgap heeft. Ma met de s|w sticker verwacht ik op z'n minst een goede fitment
ja eensch. dat bedoelde ik ook had het alleen niet zo neergezet
vanavond wordt nieuwe locatie van Dumpd bekend gemaakt, ben benieuwd.
Ow.. dat laatste
Maar ik zal toch weer van het begin moeten starten met mijn next ride... maar verlaging staat natuurlijk no.1 on tha list
Comment