If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ik snap de heisa omtrent de wegenbelasting wel hoor.. Als ik een verzameling van 5 auto's had bijv, dan had ik ook niet blij geweest als er van het eene moment op het andere me gezegt word dat ik voor 3 van de 5, omdat ze toevallig een diesel zijn, weer de volle mep moet betalen. Daar gaat je verzameling en je hobby.
Voor mij persoonlijk maakt t geen moer uit, als er ooit een mk2 komt dan neem ik die 20 tientjes per maand voor lief
Dit is de stapel brieven die ik en mijn vader binnen kregen voor onze collectie Amerikanen van 1974-1984. Nu rijden er 14 van de 20 op benzine, dus mogen door voor het kwart tarief van 120 eypo/jaar. De 6 die op LPG rijden zouden ons 16 848 euro per jaar gaan kosten. Totaal zou er dus 18,5k afgetikt mogen worden om er mee te mogen rijden.
Een kleine bijdrage aan de mrb zou logisch zijn, maar dit is erg onredelijk voor een wagenpark wat jaarlijks maximaal 4000 km rijdt. Schorsen is dus het enige wat erop zit.
Dat is (naast schorsen) de enige goedkope oplossing. Maar wat heb je nu aan 6 losse LPG installaties die je later niet meer terug mag inbouwen. De v8-en die op LPG lopen zijn ook daarop afgesteld, de laatste ombouw is in 1996 gebeurd en weten niet beter dat ze op LPG moeten lopen.
Maar ik houd me weer op de achtergrond, wilde alleen even aandacht vestigen dat de echte liefhebbers hier de boot mee ingaan met dit belastingplan. Achmed, maar ook Sjonnie uit het kamperdorp hebben het om zeep geholpen met hun 190D's.
Ik heb eindelijk eens de tijd gehad om RDW te bellen mbt mijn apk vraag, en de reactie was toch wel onverwacht:
Volgens het RDW moet ik mijn auto de dag na de apk vervaldatum (in mijn geval 24 januari 2014) laten keuren om ik aanmerking te komen. elke keuring voor die datum zorgt voor een een apk plicht van 1 jaar, en niet 2 jaar. Als ik dus mijn auto op bijvoorbeeld 10 januari laat keuren(hij is dan 30 jaar) dan krijg ik alsnog maar 1 jaar apk ipv 2.
vond het heel apart maar ik weet nu wat ik moet doen
Dat is zowiezo bullshit,ik ben heel toevallig zelf keurmeester,en zodra je auto 30 jaar oud is,is de keuring altijd voor 2 jaar,ook als ie VOOR de vervaldatum gekeurd wordt.
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Dit is de stapel brieven die ik en mijn vader binnen kregen voor onze collectie Amerikanen van 1974-1984. Nu rijden er 14 van de 20 op benzine, dus mogen door voor het kwart tarief van 120 eypo/jaar. De 6 die op LPG rijden zouden ons 16 848 euro per jaar gaan kosten. Totaal zou er dus 18,5k afgetikt mogen worden om er mee te mogen rijden.
Een kleine bijdrage aan de mrb zou logisch zijn, maar dit is erg onredelijk voor een wagenpark wat jaarlijks maximaal 4000 km rijdt. Schorsen is dus het enige wat erop zit.
Ik voel ineens de neiging om iemand op het binnenhof door zn harses te schieten...
Comment