If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
beide motor-döner-Benzen die ik op het oog had, zijn al verkocht. En die lijers reageren ook niet op telefoontjes en mailtjes. Kuthoeren. Wordt helemaal schijtleip van dat Benzvolk. Alleen al door dit soort mensen wil ik eigenlijk de Benz al wegdoen....
De kans om de Benz op Bussloo te krijgen is bij dezen dus ook 0,0
@Sander (Brolli), waar komen die remmekes vanaf dan? GTA?
@Twan: Zag op MP dat de Benz is "GERESERVEERD" ?? Dus? finally happening?
Ja Lucas is zo goed als rond, ben toevallig vandaag bij een auto gaan kijken en was eigenlijk gelijk verkocht. Het gaat toch een impreza worden ben ik bang
@ Twannnd, kicken hoor. Die blauwe die je al had gelinkt?
nee die wordt t niet, ben vandaag bij 3 impreza's wezen kijken en bij 1 had ik toch wel het gevoel dat dit de auto was die ik zocht. Dus als het goed is is donderdag de Benz weg en kan ik hopelijk van het weekend die impreza ophalen. Hou het nog even een verrassing welke het precies is.
nee die wordt t niet, ben vandaag bij 3 impreza's wezen kijken en bij 1 had ik toch wel het gevoel dat dit de auto was die ik zocht. Dus als het goed is is donderdag de Benz weg en kan ik hopelijk van het weekend die impreza ophalen. Hou het nog even een verrassing welke het precies is.
Tuurlijk! En wel jammer dat ik de BaazBenz niet heb gezien IRL.
Maar ach, jullie de WRX ook niet.
deze is van een maatje van me, prachtige wagen.. misschien iets voor je?
Haha gaat toch even iets boven het budget, wou het graag goedkoop houden. (en ik weet wel dat het duur kan worden) :p
Moet er nog wel even over denken of we het wel echt gaan doen, liefst koop ik een auto zonder apk maar dan kun je bijvoorbeeld niet naar de ring... Kenteken en apk verplicht.
Comment