Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Vladi View Post
    Vorig jaar in Emmen gespot bij Fast&fout als ik me niet vergis?
    Toffe wagen!
    Ja klopt! ik hoop dit jaar weer iets bijzonders neer te zetten met de auto (turbo)
    sigpic

    Comment


    • Die oranje zijn toch Breytons? Stond eerlijk gezegd wel beter dan de Corvette's!

      Comment


      • Originally posted by bmw_devil View Post
        Ja klopt! ik hoop dit jaar weer iets bijzonders neer te zetten met de auto (turbo)
        Zit er al een turbo op?
        Zag laatst in Hoogeveen eenBMW rijden met een ... & ..... Automotive sticker op de zijkant met een turbotje als ik me niet vergis, kan dat S&N Automotive zijn (van je foto's?)
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

        Comment


        • Originally posted by GinoGJ View Post
          Die oranje zijn toch Breytons? Stond eerlijk gezegd wel beter dan de Corvette's!
          ja klopt! zijn al dik 6 jaar in mijn bezit en afgelopen zomer toch maar een leuke kleur er op en op nieuw opgebouwd.

          Originally posted by Vladi View Post
          Zit er al een turbo op?
          Zag laatst in Hoogeveen eenBMW rijden met een ... & ..... Automotive sticker op de zijkant met een turbotje als ik me niet vergis, kan dat S&N Automotive zijn (van je foto's?)
          S&N Automotive was vroeger van mij. helaas door omstandigheden moeten stoppen met de zaak. maar ik kom wel vaker in hoogeveen dus zal zomaar kunnen dat ik dat was. rij op dit moment nog niet met een turbo. m50b25TU ligt er op dit moment in. ik reed wss op stalen velgen? of op 15 inch style 5's

          maar een keer meeten in hoogeveen?
          sigpic

          Comment




          • zo heb ik ook een tijd rond gereden. met gun metal grey plastidip
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Vladi View Post
              Och, als ze d'r lol aan hebben kun je ze weinig verbieden/verwijten.

              Gechipt ECUtje, paar sleepogen en een grote Jappenknapper en je hebt een serieuze racewagen, zo gaat dat gewoon in de Hondascene.

              Maar zo is op elke scene wel wat aan te merken.
              Het is altijd spelen , launch control en begrenzer. Nog nooit een Honda rijder meegemaakt die gewoon zijn auto neer zet en rustig wacht.

              Natuurlijk is een b18 of k20 best leuk spelen, maar zet m een keer af ofzo haha.

              Comment


              • Originally posted by bmw_devil View Post
                S&N Automotive was vroeger van mij. helaas door omstandigheden moeten stoppen met de zaak. maar ik kom wel vaker in hoogeveen dus zal zomaar kunnen dat ik dat was. rij op dit moment nog niet met een turbo. m50b25TU ligt er op dit moment in. ik reed wss op stalen velgen? of op 15 inch style 5's

                maar een keer meeten in hoogeveen?
                Helaas dat je de zaak hebt moeten stoppen.

                Dan heb ik me waarschijnlijk vergist, was volgens mij wel in die grijzige kleur, Auto klinkt wel heel luid?

                Keer meeten is prima man, eerst de boel maar voor de APK gooien.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • Originally posted by mayhem View Post
                  Het is altijd spelen , launch control en begrenzer. Nog nooit een Honda rijder meegemaakt die gewoon zijn auto neer zet en rustig wacht.

                  Natuurlijk is een b18 of k20 best leuk spelen, maar zet m een keer af ofzo haha.
                  Daar is je Launch control natuurlijk voor.
                  Lekker klapp'm voor je die 15,5 seconde weer op de klok zet.
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Originally posted by Vladi View Post
                    Helaas dat je de zaak hebt moeten stoppen.

                    Dan heb ik me waarschijnlijk vergist, was volgens mij wel in die grijzige kleur, Auto klinkt wel heel luid?

                    Keer meeten is prima man, eerst de boel maar voor de APK gooien.
                    toen kon het wel zijn dat hij echt luid was hahaha. maar daarmee kwam ik niet door de geluids keuring bij t rdw dus nu een standaard uitlaat er onder. zodra hij geturboed word moet ik toch weer wat customs gaan maken (helemaal niet erg)
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Vladi View Post
                      Daar is je Launch control natuurlijk voor.
                      Lekker klapp'm voor je die 15,5 seconde weer op de klok zet.
                      Als je gestaged staat hoort het, maar niet elke 10 seconden in de wachtrij of op de parking

                      Comment


                      • Originally posted by Riskant View Post
                        Hahaha... Ik heb me wel vermaakt voor mijn eerste Automaxx event..

                        Alleen die Sander.Z.. Complimenteus ventje joh!

                        Zoonlief had zich ook wel vermaakt geloof ik...
                        Jaja ik heb het weer gedaan hoor

                        Was gezellig hoor, wat vond die kleine ervan?

                        Auto van gino gespot en mayhem ook geloof ik!
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • De Beemer ziet er nice uit!

                          Ik ben zelf niet zo fan van dat geklapper van sommige Honda guys peeps.
                          Little too much 'look at me, burning fuel, makin' noise and not going anywhere' idea!

                          Comment


                          • Vandaag de 75 de hele dag op mn werk op de brug gehad.


                            De bedoeling was om dit maar eens te gaan verhelpen.


                            Ook de dorpels waren na 6 jaar niet meer zo goed,dus daar maar mee begonnen.


                            Vervolgens ook de schermrand maar gerepareerd.


                            En uiteindelijk ook het binnenscherm ontroest,gekit,en de hele boel getectyleerd.


                            Ben erg blij met het resultaat,al zie je er geen donder meer van :lol:
                            Over 2 weken de andere kant.

                            Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                            Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                            Fiat Panda 1,2 Dynamic

                            Comment


                            • Originally posted by brolli21 View Post
                              Vandaag de 75 de hele dag op mn werk op de brug gehad.


                              De bedoeling was om dit maar eens te gaan verhelpen.


                              Ook de dorpels waren na 6 jaar niet meer zo goed,dus daar maar mee begonnen.


                              Vervolgens ook de schermrand maar gerepareerd.


                              En uiteindelijk ook het binnenscherm ontroest,gekit,en de hele boel getectyleerd.


                              Ben erg blij met het resultaat,al zie je er geen donder meer van :lol:
                              Over 2 weken de andere kant.
                              Het betere bak en braad werk, i like
                              Gisteren naar H(eaven)errie on Wheels geweest en eindelijk een foto gevonden van de rijhoogte


                              Ook beslist dat de randen matzwart worden en de harten herdaan worden, reden is dat de adonisatielaag begint los te komen...
                              Last edited by hb24; 03-24-2014, 01:40 PM.
                              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                              Comment


                              • Wast weer herie ja?
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X