Haha idd. Laatst een spuiter waar ik het mischien wel beter kon met een knikker busje:p
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Gister wilde we eigelijk met de club naar HOW, maar door het slechte weer toch besloten niet te gaan. We zitten er immers voor de lol, niet om weggewaaid te worden.
Dus we hebben onze hele klusloods opgeruimd, velgenrek gemonteerd, kasten bijgezet, electra f opnieuw gedaan, 5 vuilniszakken met puin weggegooid etc..
Met als eindresultaat:
We moeten nog wel het e.e.a doen, waaronder alles wind dicht maken met purschuim en nieuwe ruiten, maar we komen een heel eind zo! 8)
Ook meteen de (tijdelijke) zomerwielen weer gemonteerd, totdat de OZ's af zijn. Werd de grauwe bende een beetje zat
We zijn er ondertussen wel achter gekomen dat we achter iets teveel van de bumpstop af gehaald hebben. Ik kan m niet meer op 0 bar wegzetten, anders raakt de rand van mijn velg beschadigd door de rand van de kasLast edited by iloow; 03-25-2013, 05:02 PM.
Comment
-
Jup! En er staan nu nog spullen die er na de bouw-vak uit gaan. Als dat eruit is hebben we bijna de volle breedte tot ons beschikking als we dat zouden willen
Alle ruimte beneden, alle ruimte boven.. Ik denk dat we best ruim 3 auto's kwijt kunnen en er dan nog makkelijk omheen kunnen lopenBest goed dus!
Comment
-
Dat doen we al..We hebben aan onze auto's ook alles zelf gedaan. Dus schroefsets, airride, remmen.. Pas de problem
Alleen de loods is officieel niet van ons, en in de herfst/winter moeten er 3 caravans in.. Dus dan hebben we net ruimte voor 1 wagen. Als de loods van ons was hadden we zeker gaan sparen voor een 2 kolomer.
Comment
-
stond die loods ook niet in the middle of nowhere?
zodat je snachts lawaai kon maken
en haha 5 zakken puinFloccinaucinihilipilification
Comment
-
Originally posted by P78 View Posten haha 5 zakken puin
Ik heb tegenwoordig ook een s|w stickert he! Hoor ik er ook bij:p
En volgende week mijn laatste cm naar beneden dan kan ik as het goed is nog net sturen
E90 veerschotel geeft mij nog 1 tot 1.5cm extra verlaging op me e28
Comment
-
stickers zijn zooo 2004Floccinaucinihilipilification
Comment
-
ik wil eigenlijk ook nog wel zon bannertje op de Benz... alleen ben ik bang dat mn mono-wiper alles eraf schraapt..??Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
die komt toch niet helemaal tot boven?Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Comment