Mijn Golf is ook gerold trouwens. Zeer tevreden over. Mensen kijken vaak raar op als ik het vertel want je ziet het pas als je echt goed kijkt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by P78 View Postnet verfstripper op de barrels gedaan
ja ken ik, al mijn velgen staan in de uitverkoop, want heb net nieuw salon gekocht (pa heeft de upgrade naar leer wel betaald ), en nu derest, tv meubel, barkast, salontafel, dressoirOriginally posted by iloow View PostJe moet even kijken P, want niet alle verfstrippers werken even goed. Ik heb hier van de lokale bouwmarkt, maar die werkt voor geen hoer. Het schijnt dat het effectieve bestanddeel in paintstrippers er ong. 2 jaar geleden uit is gehaald i.v.m milleu eisen. Ik weet niet of dat bij jou in B ook zo is, maar zou kunnenOriginally posted by P78 View Posteen vriend van mij heeft een verfwinkel, ik heb gezegd dat hij wat dingen mocht uitproberen en anders vraag ik in RT dat er iemand me een flesje opstuurtOriginally posted by fpsthomas View PostVerf stripper is pas goed als je er een vergunning voor nodig hebt haha
Kutjes, koop deze jonge:
Wel beetje aan de prijs, maar deze troep moet je dus hebbe
Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Originally posted by P78 View Postjij blijft goed bezig
waar bbs bouten kopen, zijn hier verschillen in (zijn de boutjes rs'en in mijn aero's?? heb er toch een paar die er weel heel slecht uitzien
meesten online worden per veel verkocht terwijl ik er in het slechtse geval maar 80 nodig heb
Comment
-
loekie, decap gel, geen idee wat het kost, want ik krijg inkoopprijs, duurt misschien iets langer, maar ik wrijf het er gewoon af met de blote hand, als het heeft kunnen intrekkenFloccinaucinihilipilification
Comment
-
als het werkt, maak ff fotos. Dan heb ik wellicht interesse. Ik heb nu ouderwets potje van Histor. Alleen is die ook al DiChloorMethaan-vrij en werkt matigLucas
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
[/QUOTE]Floccinaucinihilipilification
Comment
-
LOL whut? Moek hebbe!
EDIT: Ik heb het trouwens wel over mijn EVO's en die zijn nog voorzien van een fabrieks blanke lak. Kneitertje hard zeg maar...Lucas
Comment
-
voor
tijdens
dit is de derde velg trouwens, dus je ziet dat ik er niet heel veel van nodig heb
en na moeten we ff op wachtenFloccinaucinihilipilification
Comment
-
resultaat
na enkel vegen met een sponsje en spoelen met water
Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Lekker man. Dat spul werkt als een tet! Achteraf had het niet zo gek veel uitgemaakt, de velgen moeten toch gepolijst worden dus je had de blanke lak er ook af kunnen schuren o.i.d..
Comment
Comment