Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• slecht gelezen thom?

linkerkant futura's, rechterkant speedline's

voor de prijs dat hij ze verkoopt kan ik ze echt niet laten liggen
    Floccinaucinihilipilification

Comment

• Heb een setje 17" AMG Aero 3-piece op het oog van een gecrashte C124 (jaja de coupe) AMG Hammer Replica. 1 achtervelg is krom. Klopt het nou dat de AMG Aero´s ook gemaakt zijn door OZ en dat de buitenranden van bijv. Futura´s hierop passen?

Voor de Benz-leken:
      De auto waar ze van af komen lijkt hier op:

Het zijn deze velgen, alleen dan met zwart hart. Maar ik zal ze dan in mijn carrosseriekleur spuiten.
      Last edited by loekaaz; 01-12-2013, 02:17 PM.
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Originally posted by P78 View Post
        slecht gelezen thom?

linkerkant futura's, rechterkant speedline's

voor de prijs dat hij ze verkoopt kan ik ze echt niet laten liggen
        Zeker niet verkeerd gelezen Ik ben geen fan van auto's met aan beide kanten andere velgen.. Snap niet echt waarom :P

Als je ze dan toch koopt, verkoop ze dan door
        Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• omdat het anders is iloow haha, maar denk wel dat ik alles ga verkopen en zoeken naar 18" futura's

loekaaz, dacht het wel dat deze van OZ waren
          Floccinaucinihilipilification

Comment

• @ P78: ik heb u nog altijd niet zien rondrijde hier in Mechelen ze

Comment

• Ik heb alleen maar vragen hoor jonges,

Mensen die hier airride hebbem, waar hebben jullie de luchtbalchen besteld/ gekocht.
              Want ik ben nu al een tijdje aan het zoeken maar vind niet echt bruikbare sites.

Ik wil namenlijk mijn eigen airride maken, hier ben ik luchtzakken voor nodig en het schakel/ regelkastje. De rest bouw ik van mijn eigen componenten.

Groetjes T

Comment

• die w124 op bags uit frankrijk (lijkt op mijnes, maar dan op zn bek met 18" Carlssons) heeft zn set bij deze vent vandaan.

Website is nog niet klaar, maar je kan wel ff contact opnemen. Is wel in Belgie geloof ik,,..
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG

Comment

• Hee dankje loekaaz, ik houd em in de gaten.
                  Heb ook al gezien dat e39 ook op lucht als optie van de fabriek kwamen dus is het mischien ook een optie om datvte salvagen

Comment

• Die 3-delige amg velgen zijn geen super kwaliteit. Er ontstaan vaak haarscheurtjes bij de gaten van de bouten. Wou zelf ook zo'n set kopen maar heb daar toch maar vanaf gezien. Als het goed is passen hier onderdelen van een 3delige 17' oz velg op inderdaad.

Comment

• Ja klopt, heb ook al vaker die verhalen gehoord. Had me ook al voorgenomen om daar op te letten wanneer ik ze ga bezichtigen..
                      Aan de andere kant zit ik weer te denken; Op w124's zijn ze wel een beetje 'Played out'....

@P78: Mochten de AMG Aero's niets zijn, wil ik je Carlssons wel overwegen
                      Lucas
                      Originally posted by LCG

Comment

• Heb een beste tijd Carlssons te koop gehad waarmee je ziek laag kan, bijna niemand durft het helaas aan om eens een ander wiel te kopen.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

• Ja godverdomme, ik wel.. Maar jij wilde niet ruilen tegen mijn Stars.. :C
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

Comment

• Originally posted by Vladi View Post
                            Heb een beste tijd Carlssons te koop gehad waarmee je ziek laag kan, bijna niemand durft het helaas aan om eens een ander wiel te kopen.
                            Bedoel je daarmee specifiek de W124 rijders? of NL-ers in het algemeen?
                            Want wat de eerste betreft, klopt dat als een bus. Zit op het W124 forum, en daar zitten ze allemaal te geilen op originele wieldoppen, raamslingers en maagdelijke km-standen.... En de gem. leeftijd op meetings is om te huilen
                            Last edited by loekaaz; 01-13-2013, 10:49 AM.
                            Lucas
                            Originally posted by LCG

Comment

• Ff passen toch

Comment

• Originally posted by iloow View Post
                                Ja godverdomme, ik wel.. Maar jij wilde niet ruilen tegen mijn Stars.. :C
                                Er moet ook wat in zitten voor mij natuurlijk

Edit: Ik zat nog eens even terug te lezen maar heb je een goede deal gedaan imo!

Originally posted by loekaaz View Post
                                Bedoel je daarmee specifiek de W124 rijders? of NL-ers in het algemeen?
                                Want wat de eerste betreft, klopt dat als een bus. Zit op het W124 forum, en daar zitten ze allemaal te geilen op originele wieldoppen, raamslingers en maagdelijke km-standen.... En de gem. leeftijd op meetings is om te huilen
                                NL in het algemeen, de meesten doen alleen dingen wat eerder gedaan is in de US, Japan etc om zeker te zijn van een dikke combo. Laat je ze een dik wiel zien is het van moah moah, zien ze dat een of andere butje met status uit de US erop rijdt zijn ze er ineens helemaal knettertje leip van.

Gino, ik blijf erbij dat die kleur fokking gaar is, beter gewoon silver of in kleur van de auto
                                Last edited by Vladi; 01-13-2013, 01:01 PM.
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

Comment

Working...
                                X