yup, clio's misschien opknappen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
ik vind het maar niks die winterwielen, de kleur althans, past echt niet bij het blauw van je golfje
en gebruik je die trekker?Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Originally posted by P78 View Postik vind het maar niks die winterwielen, de kleur althans, past echt niet bij het blauw van je golfje
en gebruik je die trekker?
die trekkert gebruik ik niet neeFacebook Sander Zuurbier
Instagram sanderz28
Twingo RS
Comment
-
Originally posted by Rubens View Post@hb24
wat heb je precies gedaan aan de draagarmen?
Vandaag de bak verder uiteen getrokken, bedoeling is dat alle lagers, syncromeshen en dichtingen vernieuwd worden
Dan was er ook een probleem met het dif, dit werkte niet naar behoren, dus er was de vrees dat dit gelast of de iets afgebroken.
Het was gelukkig niet het geval en werkt nu wel, raar maar goed voor mij
Het huis terug gemonteerd dat dees opgefrist kan worden
KEEP IT SIMPLE STUPID!!
Comment
-
ik weet dat het handig is om te parkeren
maar ik zou em eraf halen, veel netterFloccinaucinihilipilification
Comment
-
-
We have over 1000+ Parts for the Mazda MX-5 Miata. We specialize in JDM (Japanese Domestic Market) parts. We only sell AUTHENTIC & UNIQUE parts!
daar heb je verschillende versies voor alle MX modellen. niet eens zo gek duur ook.
Ik ben me ook aan het orienteren op een NA mx5-je. lijkt me leuk en goedkoop rij-ijzertje voor erbij. Mss een DD-er voor naast de W124Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
Comment