If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tja misschien was stralen wel een betere optie geweest maarja. ik denk dat ik per velg ong 30/35 uur kwijt ben pff. Ik heb trouwens nog geen idee welke kleur ik het hart moet doen, denk zelf aan rood of goud, het moet wel een beetje staan onder mn w126 natuurlijk.
De randen stralen is eigenlijk haast geen optie... die worden dan zo grof dat je wel ff aan het schuren bent voordat het weer glimt. De harten stralen zou wel handig zijn, heb ik met de mijne ook gedaan! Evt kan ik de jouwe ook wel stralen... Laat maar even weten als je dat wilt
Zoals ik al zei heb ik van m'n nieuwe Mahles de harten gestraald!
Ben nu bezig met het polijsten van de lippen... Ze mogen er goed uitzien op de foto's, en voor velgen uit '78 zijn ze dat ook wel, maar er zitten behoorlijk wat kleine krasjes en oxidatieplekjes op, waarvoor er toch echt geschuurd moet worden. Daarnaast zijn de velgen gegoten en daardoor zijn er over de hele randen kleine putjes te zien. Deze ben ik er nu ook uit aan het schuren, waarvoor ik naar een 180 grit terugmoet. Het is heel veel werk, gauw een uurtje of 5/6 per velg voordat ze echt goed glad zijn denk ik, maar het is het waard en ik heb de tijd.
De harten worden Motip 52250 goud, maar eerst moeten de lippen strak zijn!
Tja misschien was stralen wel een betere optie geweest maarja. ik denk dat ik per velg ong 30/35 uur kwijt ben pff. Ik heb trouwens nog geen idee welke kleur ik het hart moet doen, denk zelf aan rood of goud, het moet wel een beetje staan onder mn w126 natuurlijk.
ik denk dat een zilveren w126 geen schreeuwerige kleuren moet hebben. Ik denk dat je eerder voor een beschaafde kleur moet kijken zoals vaal-goud, of heel bleek champagne-kleurig oid.
Rood zal snel vervelen. Tegenover mn werk staat soms een zilveren Corsa C met rode velgen geparkeerd... beetje nare combi moet ik zeggen
edit: het is en blijft natuurlijk je eigen keus en eigen auto..
Hee leute, ik had een ideetje.
Verbreed staal netjes opschuren en mischien polijsten. En dan koper legering erop laten dippen.
Moet er haast wel sick uitzien toch?
En ipv zo'n veroeste motor kap. Een koper legering laten oxideren. Ziet er ook wel schier uit volgens mij.
Hadden et vandaag over legeingen op school en schoot me dit tebinnen. Moeite waard?
Comment