If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jaaaa.... Alleen de kleur zal het wiel maken of breken onder jouw kleur auto.
Tering die foto's, lijkt wel behangplaksel lol. Wel leuke foto's...
Klopt, de keuze is gevallen op turquoise. De randen blijven gepolijst zouden voor het mooie even opnieuw worden gedaan, moet me hier maar eens in gaan verdiepen heb namelijk geen idee hoe ik dit een beetje goed voor elkaar kan krijgen.
Ik sta nog steeds open voor suggesties voor een andere kleur btw
Lol nu je t zegt heeft het daar wel wat van.
Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.
betreft polijsten, ligt inderdaad aan de schade met welk grid je begint maar
anders zou ik ze eerst eens bewerken met een polijst lap en wat Belgom Alu,
knappen ze al enorm van op.
Thanks voor de tips Twan en P!
Er is niet echt schade, maar ze zouden wel wat beter kunnen.
Ik voel alleen nog niks voor de beige kleur P, zou daar toch echt eens een fototje van moeten zien onder een zwarte auto.
En over het zilver. Dat is ook erg strak en netjes maar ik wil het toch iets meer 'eigen' maken..
Kris, ik volg je niet helemaal. Is de glans niet afhankelijk van de lak?
Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.
Weet niet precies de details maar het Heeft te maken met de legering en de kwaliteit van het metaal.
Borbets zijn ten opzichte van bbs , Schmidts enz helaas van een lagere kwaliteit aliminium, waardoor je nooit zon spiegel glans erin krijgt als bij de anderen.
Weet niet of dit nog verschil uit maakt tussen forged of gegoten velgen, maar dat kan iemand anders wel uitleggen
Comment