If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eensch trouwens. had zoveel mogelijk cheap ass gefixxed en hem verkocht als ik eerlijk ben,
Dit dus. Nu kan je er nog relatief gemakkelijk uit stappen. Je leuke goodies eruit halen en verpatsen, en deze de deur uit. Je zit er (neem ik maar effe aan) gelukkig niet voor een mega smak geld in vast.
En, daarnaast, nieuwe auto, nieuw avontuur. Horizon verbreden is ook leuk
Klopt het is vrij simpel om er nu uit te stappen, alles wordt nu ook cheap gefixt. Heb al een as, eentje waarbij nog hele goede schijven en klauwen op zitten. score. Heb ook al twee nieuwe banden er op zitten. Zijn Uniroyal Rainsport 3 geworden, misschien niet de goedkoopste banden maar ik heb er goede ervaringen met deze band.
Uit deze laatste zin kun je redelijk opmaken dat ik er nog steeds niet uit ben en de kans nu groter is dat ik de auto gewoon blijf houden!
Beste kerel waar ik de as weg haalde had ook nog een versnellingsbak liggen, deze mocht ook weinig voor een (voor mij) goede prijs. Eerst maar even kijken of het nodig is.
Gister samen met een paar (ook peugeot rijders) naar HOW geweest, was super vet, veel moois gezien en helaas ook vrij veel van hetzelfde gezien. Toch heeft het me veel motivatie gegeven om door te gaan met de auto.
Een paar rolling shots van gister gemaakt door een maat van me:
Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.
Ff zonder gein, ik denk dat m'n saxo in de huidige staat een waardige tegenstander is hoor, heb me bij het ophogen iets vergist in't instellen van de torsie as.
Zal van de week wel ff opmeten of een fotootje plempen
Comment