If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Borbet A in 16 inch en 7.5j breed. ze passen alleen nog niet aangezien de naaf 3.1mm te klein is..
ik ben nu dus ook opzoek naar een bedrijf die deze voor mij kan uitfrezen. Ben al bij een bedrijf geweests alleen koste het daar 55 euro per velg zonder banden demontage.
Geld wat ik op dit moment even niet heb en aangezien ik ze er zo snel mogelijk er onder wil hebben ga ik verder zoeken. Mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag T liefste wel in het noorden van het land. De banden worden uiteindelijk verwisseld met de banden die om de Ouragans heen zitten. Daarna wil ik graag naar 195 gaan. En ik ga op zoek naar de platte naafkappen tot die tijd als ze passen ga ik zonder rijden denk ik.
Over de kleur ben ik zelf nog niet uit, wil ze opzich wel een opvallende kleur gaan doen zoals Turquoise, zwart spookt ook nog steeds in m'n hoofd om uiteindelijk een murdered out look te krijgen
Foto's
Dutch language sounds like a drunk German trying to speak English, while on magic mushroom, eating Belgian waffles.
Afdraaien van je naafgaten zou ik bij een willekeurig constructiebedrijf, motorenrevisie etc proberen.
Met het Noorden, bedoel je dan links of rechts van de plas?
EDIT: zie in je beginpost dat je in Fryslan woont. Dat is dus rechts
Ik ben héél benieuwd hoe dit gaat staan, Borbetjes zijn sws coolness Wat betreft t afdraaien, uitfrezen. Ik weet zo 123 niet een bedrijfje maar kan wel rondvragen voor je.
Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reacties! Ik heb van de week contact met een bedrijf gehad die kon het voor 60 euro voor de hele set doen, betere prijs lijkt mij
Zit alleen wel een nadeel aan, de week na de bouwvak kan ik ze pas brengen dus duurt lang
Ik ben héél benieuwd hoe dit gaat staan, Borbetjes zijn sws coolness Wat betreft t afdraaien, uitfrezen. Ik weet zo 123 niet een bedrijfje maar kan wel rondvragen voor je.
Comment