If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
vandaag lekker gebeund en qua hoogte is tie aardig naar mijn zin nu, zit voor op de bumpstops dus misschien dat ik daar binnenkort nog iets aan ga doen maar ben er voorlopig wel blij mee:
heel misschien nog een inch groter maar ik ben ook erg blij met het totaal plaatje nu, heel misschien dat ik voor nog wel een iets bredere rand had gemogen. Zal binnenkort eens een keer de achtervelg voor passen
Wat vinden je ouders trouwens van dat ding? Mijn pa was eerst nog wel fan, maar sinds de RW's eronder gekomen zijn, lopen ze alleen maar te zeiken dat ik te veel geld stop in 'het hok'... Of heb jij daar geen last van?
Wat vinden je ouders trouwens van dat ding? Mijn pa was eerst nog wel fan, maar sinds de RW's eronder gekomen zijn, lopen ze alleen maar te zeiken dat ik te veel geld stop in 'het hok'... Of heb jij daar geen last van?
nee mn pa vindt het ook wel tof, meestal zegt ie dat het hem niks lijkt maar zodra het erop zit vindt ie het toch wel gaaf. Mijn ouders sponsoren verder ook niets aan mijn auto dus blijft toch een beetje mijn geld/keuze en ze weten dat het voor mij gewoon een hobby is en dat mag toch soms wel eens geld kosten. Je hebt het wel eens verteld ja dat dat bij jou wat minder makkelijk is
Comment