Ik stem voor!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
The Benz Build Thread!
Collapse
X
-
Originally posted by Twannnd View PostMaak je geen zorgen Sander, ik ga hem zowiezo niet standaard houden hoor
waarom? duur onderhoud e.d.? verbruik zal vast wel hoog zijn maar dat vindt ik geen probleem.
Comment
-
Rx7 voor daily is erg gewaagd.
Korte stukjes verzuipt ie op, met als oplossing bougies demonteren en droogstarten.
Tevens is het advies om iedere rit een keer tot de begrenzing door te trekken ivm opbouw carbon afzettingen.
Fantastisch mooie auto, supersnel en zeer dikke technologie, maar echt een bij auto.
Comment
-
EDIT: Ach fok it. Doe zo'n Jag, maak 'm fokking sinister met max-getinte ramen, smoke verlichting, plat op zn bek en baas die hele straat vol
Last edited by loekaaz; 06-06-2014, 07:31 AM.Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
die van die kerel hier opt forum
exexpat of zo? heb je ineens ook een idee over velgen, want die kerel heeft er al een paar versletenFloccinaucinihilipilification
Comment
-
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeige...369?ref=search onbekend terrein?
al is aan een corolla gedacht?
Floccinaucinihilipilification
Comment
-
veel geluk om er zo een te vinden
en dan nog binnen zen budget?Floccinaucinihilipilification
Comment
Comment