Announcement

Collapse
No announcement yet.

95` E Dirty Six

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VdubMKII
    replied
    Op film klinkt het totaal anders als irl

Hoorde zojuist tijdens het rijden een ijzer gerammel, gestopt en even gekeken....lastnaad van de pijp gescheurd
    Maandag maar even contact opnemen met Jelmer want dit lijkt me niet de bedoeling

Leave a comment:

• SanderZ
    replied
    filmpje!!

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Donderdag bij JM-Tuning geweest.....Denk toch deze week maar even een dempertje bestellen voor ertussen

Leave a comment:

• Suburuuh
    replied
    Goed bezig, bij Bart!

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Zaterdag nog even wat lampjes op het dashbord vervangen, obc verlichting was kapot en van de kachel bediening

Ook had ik last van een gapend handschoenenkastje, dus het ijzeren haakje een beetje verbogen

En hoppa

Vrijdag avond nog even met een paar man van BimmerPortal bij elkaar gekomen

Vorige week ook de audio erin gebouwd, nieuwe tulp kabels en nieuwe accuklemmen.
    Morgen even olie, filters en bougies halen en een nieuw gaspedaal bestellen, bij mij is het clipje onderaan gebroken.

En nog even de instrument cluster test gedaan, gewoon omdat het kan

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Dat vind ik idd ook een heel leuk wiel, wilde eigenlijk pas over een maand of 3 voor wielen gaan rond kijken maar als er toevallig iets leuks en redelijk goedkoops op m`n pad komt voor ff dan loop ik er niet omheen

Leave a comment:

• SanderZ
    replied
    Originally posted by VdubMKII View Post
    Dankje Sander
    Ga miss komende week na een setje styling 24 kijken bij een jongen hier om de hoek
    ik krijg een setje contours(styling 23) binnen dit weekend als het goed is, ook leuk.

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Dankje Sander
    Ga miss komende week na een setje styling 24 kijken bij een jongen hier om de hoek

Leave a comment:

• SanderZ
    replied
    dikke coupe!!

geen intresse in een paar dikke rh velgen?

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Betere foto en net ff stickertje geplakt

Denk dat ik de mistlampen ook maar donker maak.

Omdat we hier geen witte kerst hebben....dan maar een kleurijke kerst

Last edited by VdubMKII; 12-25-2014, 09:08 AM.

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Gister de voorste knippers vervangen door oranje, voor de zijschermen heb ik ook oranje liggen. De hele auto was origineel en onverprutst, behalve die lexuslook led zij knipperlichten, en die monteerd men natuurlijk het liefste door de originele stekkers af te knippen en er kroonsteentjes tussen te zetten
    Binnenkort maar even op de sloop 2 stekkers afknippen en dan netjes solderen zodat de oranje erin kunnen

[IMG]assa by VdubMKII, on Flickr[/IMG]

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Nee voor blijven de hulpveren lekker zitten Sander, heb nog 2 cm draad over wat die kan zakken maar met deze wielen kan die niet lager, wil wel achter de stelpotjes nog weg hebben zodat die mooi vlak ligt.

Leave a comment:

• SanderZ
    replied
    hulpveren voor eruit?

kan je ook nog mee zakken.

18 inch kan mooi zijn mits goeie offset, zoals bv die duitse m3 van tief&breit

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Vind ik idd ook, mijn voorkeur gaat uit naar m5 Throwingstars of BBS style 5.

Leave a comment:

• StevenGoss
    replied
    18 inch is het net niet bij een e36 , 17 inch en leuke et waardes rond de ET 20 en lager dan begint het leuk te worden

Leave a comment:

Working...
X