Announcement

Collapse
No announcement yet.

95` E Dirty Six

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VdubMKII
    replied
    Originally posted by bmw_devil View Post

lage auto problemen XD
    Dit ja

Overigens net de demper ontvangen, hebben we zaterdag weer wat te doen

Leave a comment:

• bmw_devil
    replied

lage auto problemen XD

Leave a comment:

• bmw_devil
    replied
    Klopt maar een BBQ is sws niet een slecht idee

Leave a comment:

• brolli21
    replied
    Ik denk dat HJ wat anders bedoeld met BBQ,toen reed ie namelijk zn uitlaat er onder vandaan

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Originally posted by bmw_devil View Post
    lijkt idd alsof die er gewoon op vast gepikt is. ipv helemaal rond gelast. en lijkt het nou zo op de foto of zat je eindstuk ook al scheef? voor de rest nette coupe!

uitlaten :zucht: hint: BBQ
    Bedankt, het eindstuk zat wel netjes recht eronder al lijkt het op de foto niet zo.
    Me like BBQ

Originally posted by StevenGoss View Post
    Ik kan de foto,s niet zien helaas.

Ben werkzaam in de metaalbranche als lasser.
    Heb van het weekend nog een downpipe gemaakt voor een maatje van me 1,8 turbo ibiza cupra. Als je langs komt las ik het wel ff voor je misschien is het dichterbij.

Ik woon in gelderland tussen denbosch en utrecht .
    Bedankt voor het aanbod maar utrecht is ook niet echt naast de deur voor me
    Downpipe ziet er netjes uit
    Een vriend van me is ook lasser van beroep en die gaat het voor me maken.

Gister nog contact gehad met Jelmer en het is nu netjes geregeld, ik wilde zowiezo een kleine demper ertussen hebben dus heb ik nu van Jelmer voor een hele mooie prijs een demper kunnen krijgen, hoop dat ik die voor het weekend heb dan kan die zaterdag ertussen

Dus tot zaterdag nog maar even brullen met de beemer

Leave a comment:

• StevenGoss
    replied
    Originally posted by VdubMKII View Post
    Daar was het idd gelast, op een ander forum werd al gezegt dat het eruitziet of het alleen gehecht was en niet was afgelast.
    Ik kan de foto,s niet zien helaas.

Ben werkzaam in de metaalbranche als lasser.
    Heb van het weekend nog een downpipe gemaakt voor een maatje van me 1,8 turbo ibiza cupra. Als je langs komt las ik het wel ff voor je misschien is het dichterbij.

Ik woon in gelderland tussen denbosch en utrecht .

Leave a comment:

• bmw_devil
    replied
    lijkt idd alsof die er gewoon op vast gepikt is. ipv helemaal rond gelast. en lijkt het nou zo op de foto of zat je eindstuk ook al scheef? voor de rest nette coupe!

uitlaten :zucht: hint: BBQ

Leave a comment:

• Suburuuh
    replied
    Jee man... Wat een gedoe!

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    De afwerking van de bumper was wel netjes maar doordat die tijdens het rijden gescheurd is is het achterste stuk omhoog gekanteld en heeft de bumper gesmolten.
    Heb hem een mail gestuurd met de foto`s

Hallo Marc,

Het is zeker weten gewoon afgelast, maar door het tig lassen zie je dat minder goed.

Nu bood hij aan dat ik nog eens langskwam en dat het dan gelast werd, maar dat gaat me al met al een hoop geld kosten, volle tank benzine, dag niet werken etc.
    Of ik kon het opsturen maar dat zie ik ook niet zitten.
    Hij zou me een verbindingsstuk opsturen om het aan elkaar te maken maarja...
    Wil er zowiezo een kleine demper tussen hebben dus denk dat ik die maar gewoon bestel en door een vriend van me ertussen laat lassen, weet ik tenminste zeker dat het goed is, want als ik een uitlaat wilde die met moffen en klemmen in elkaar gebeund zat had ik dat zelf wel gedaan.

Leave a comment:

• Suburuuh
    replied
    Wel erg dun allemaal... en de afwerking van de bumper uitsparing....

Maar is het nu gefixt?

Leave a comment:

• SanderZ
    replied
    Daar was het idd gelast, op een ander forum werd al gezegt dat het eruitziet of het alleen gehecht was en niet was afgelast.
    daar lijkt het wel op maar dan zou die daar ook gelekt hebben

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied

Leave a comment:

• JJ.
    replied
    Daar waar die 2 delen uitlaat van elkaar zijn, was die daar gelast?
    Dat is echt bizar slecht als dat zomaar van elkaar splijt, lijkt wel alsof er een mof overheen hoorde..

Leave a comment:

• VdubMKII
    replied
    Heb het net even met een verbindingsstuk aan elkaar gefietst maar er lijkt idd veel spanning op te staan

Ikzelf heb 0,0 verstand van lassen, kan iemand mij zeggen of dit een beetje netjes is gelast?
    Heb je een pb gestuurd Sander

Leave a comment:

• SanderZ
    replied
    Op film klinkt het totaal anders als irl

Hoorde zojuist tijdens het rijden een ijzer gerammel, gestopt en even gekeken....lastnaad van de pijp gescheurd
    Maandag maar even contact opnemen met Jelmer want dit lijkt me niet de bedoeling
    oe teveel spanning op ofzo, wat heb je ervoor betaald? mag in pb

Leave a comment:

Working...
X