Mooi!!!!
Kwantakosta nu dan op zo'n beurs?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
95` E Dirty Six
Collapse
X
-
Weer een update
Us Modules aangesloten
Open filter gemonteerd voor wat geluid
Xenon gehaald voor in de mistlampen
Morgen avond xenon voor de koplampen ophalen
Angeleyes besteld (ben er nog niet zo zeker van of ze wel erin komen)
en vandaag naar Essen geweest...

Dus binnenkort kan er weer geschroefd worden
Leave a comment:
-
heb alles bij d parts vandaan, originele knippers voor, zijkant en oranje achterlichten voor iets meer als 40 euro. is wel gebruikt maar wel goeie staat.
Leave a comment:
-
Nice score...
Niet dat ik partijdig ben ofzo
Mijn stuur is verkocht... Maar mijn wielen staan nog te koop
Leave a comment:
-
Oh dat gaat zeker goedkomen dat plezier beleven, stap elke keer met een grote
in en uit
Volgend weekend de buitenkant eens goed wassen en in de wax zetten en eens opzoek naar oranje knippers rondom, vind dat witte maar niks.

Leave a comment:
-
inderdaad een dikke kleurencombo.; vond de mk2 toch wel eerrug dik hoor; hopen dat je hier wat meer plezier aan gaat beleven dan
Leave a comment:
-
Binnenkant is weer rook en koffievlek vrij
Moet alleen het tapijt nog stomen want dat is echt smerig aan de bestuurderskant

Ruikt weer lekker fris nu vanbinnen, alles met Chemical Guys - Lightning Fast Carpet + Upholstery Stain schoongemaakt en het leer ingevet met Chemical Guys Vintage Series Leather Conditioner
Leave a comment:
-
Hahaha, updates moeten nog ff wachten, het groeit me niet allemaal op de rug
Eerst maar eens m`n eigen geluid erin leggen zaterdag en goed poetsen, denk dat de eerste update toch wel een schroefset word want originele vering kan ik maar niet aan wennen, heb 3 jaar rond gerammeld op n schroefset, en nu zoiets
Leave a comment:
-
mooi ding, goede plannen. alex(riskant) hier op het forum heeft volgens mij een houten stuur en trowing stars te koop binnenkort
Leave a comment:
-
Laat ik het zo zeggen, toen ik net mijn rijbewijs had gehaald had ik een e30 op het oog, bod gedaan, prijs afgesproken en ook een dag om hem op te halen, 2 dagen ervoor werd ik door de verkoper gebeld dat die de e30 had verkocht
Toen zag ik de golf staan en ben ik die meteen gaan halen, heb er echt veel plezier van gehad maar het laatste jaar zoiets alleen maar problemen ermee gehad en totaal geen plezier meer eraan, al een paar keer op het punt gestaan om m weg te doen maar toch telkens uit nood maar weer repareren, maar uiteindelijk was het nog steeds een simpele 1600 met veel dingen waar ik me aan stoorde dus zodoende heb ik hem weg gedaan.
Het e36 model was ik eerst niet echt zo kapot van, ik had altijd zoiets van als het een bmw word dan word het een e30 of een e28, maar hoe meer ik naar dikke e36`s keek oa hier op t forum begon het toch te kriebelen.
Afgelopen weekend ben ik naar een e38 gaan kijken en een e28, deze waren beiden niks en toen kwam deze op m`n pad
Leave a comment:

Leave a comment: