Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sauerkraut mit bratwurst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kleine update,

    Had in mei al een keer een setje smoke lampen besteld; maar waren deze maand pas binnengekomen

    vandaag even tijd gehad om ze er in te zetten:





    en nog een foto van de achterkant, (kleurverschil much?)



    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • nice twan
      Facebook Sander Zuurbier
      Instagram sanderz28

      Twingo RS

      Comment


      • Mooi!

        Maar eh ..... Wordt het eens geen tijd om je avatar en signature foto ff aan te passen?

        Comment


        • thanks

          ja eigenlijk wel, maar heb nog geen foto van de golf dat ik zeg, wow dat word hem


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • Lampen vind ik minder twan, evenals de flatblade wissers.
            Visit my photo page

            MWPhotography

            My sw thread
            Funfer Business

            Comment


            • Originally posted by VdubMKII View Post
              Lampen vind ik minder twan, evenals de flatblade wissers.
              Eens.
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Gaaf Twan! Ja de wissers mogen wel weer terug naar origineel

                Misschien spot ik je eindelijk eens

                Comment


                • thanks boys!

                  koplampen zit ik ook nog even mee. vind het aan de ene kant heel gaaf staan. ergens vind ik de orginele ook nog steeds heel mooi.

                  als ik ze zat ben, gaan de orginele er wel weer in.

                  zal eens kijken of ik de orginele wissers nog ergens op de kop kan tikken maar kan me totaal niet druk maken om de flatblade's.


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • even dit draadje up to date maken,


                    tijdje geleden bleef ik bezig de rm's te poetsen met al die regen; dus snel een wintersetje van skittel eronder gezet:




                    2 weken terug begon het blok ineens heel erg te tikken. na een kleine inspectie bleken het de hydraulische kleppenstoters te wezen:



                    3 van de 8 waren echt wel naar de klote, je kon ze een heel stuk indrukken.

                    gelukkig had skittel nog een nieuw setje uit een 16V liggen.
                    past perfect. toen alles er toch af lag heb ik gelijk de kleppendekselpakking vervangen, samen met een nieuwe oliedruk sensor. Dat is voorlopig ook weer opgelost.





                    En eergisteren een roadtrip gedaan naar Dordrecht gekacheld met de mk1 voor een mini-meet/onderdelen swap met Niels, Gerben en Alex. Ik was benieuwd of hij het zonder problemen zou halen aangezien dit de eerste keer was dat ik zoveel km (ong 200km) aan 1 stuk maakte. Gelukkig waren de zorgen nergens voor nodig want hij reed als een zonnetje.

                    Van Niels (Ruitie) nog draagarmen, naven en een setje velgen gekregen voor de winter gekregen



                    nu nog even bandjes scoren/

                    Helaas veeeel te druk met afstuderen dit jaar. Heb zoveel plannen met de golf maar totaal geen tijd ervoor. Moet asap tijd zien te vinden om de wielkasten eens te lakken zodat die in ieder geval beschermt zijn. Daarnaast heef thet intereur een opfrisbeurt nodig. blijf bezig met dit ding, maar dat is juist het leuke
                    Last edited by DutchieSaxo; 12-15-2015, 06:42 AM.


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • Laatste keer dat ik mijn studie ging gebruiken als excuus voor mijn projhectvertraging, was 2,5 jaar geleden. Je weet wat er sindsdien is gebeurd....







                      Niet zo bar veel
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Mini meet was tof!

                        Hopelijk ga je wat aan de spullen hebben die ik je mee heb gegeven!


                        snel studie afmaken en dan door naar de golf!

                        Comment


                        • Mee eens Lucas en Niels...

                          Comment


                          • zeaaaaauwww, tiet veur een updeed

                            paar weken terug was ik de achterste wielkasten helemaal zat, en nu met die "ehum" strenge winter voor de deur wou ik dat eindelijks eens aangepakt hebben. Op een zaterdag morgen de mouwen maar eens opgestrookt en begonnen met het pleuris werk.

                            vorige eigenaar had alleen de kasten glad gemaakt en er een primertje overheen gedaan. de roest is er natuurlijk na verloop van tijd knetter doorheen gegaan.
                            Heb niet veel foto's van hoe het ervoor eruitzag want ik haatte het als de neten, maar om een indruk te geven:



                            zoals je op de eerste foto kan zien was rechts achter aardig rot aan't worden.

                            zo veel mogelijk roest weg gehaald en met de plamuur begonnen.





                            links achter viel gelukkig wel mee, maar had zeker werk nodig:




                            na een middag schuren, plamuren, schuren, plamuren, en nogs een schuren zat er wel resultaat in:






                            in de tussentijd verveelde ik me, en de oude velgen van Ruitie eens eronder gezet.



                            mooi setje voor de winter



                            de volgende dag de kleine imperfecties glad gemaakt en eruit geschuurd:



                            links achter had net na de deur ook een klein deukje zitten; die dus ook opgevuld.



                            en toen had ik de smaak te pakken. nog een paar kleine stukjes gevuld en geschuurd die de vorige eigenaar alleen met brunox had opgepakt:







                            ik heb ook nieuwe logo's nodig


                            daarna de kasten in de primer gezet niet veel foto's van gemaakt, maar dat spreekt voor zich:



                            na meerdere lagen werd het tijd voor voor de juiste lak. die heb ik op basis van de kleurcode laten mengen. Was voor het eerst dat uit een spuitbus verf moest laten mengen met de oude lak, maar dat is er nog aardig uitgekomen:








                            daarna wat blanke lak erover heen en ik vond het welletjes geweest,
                            hier en daar zitten er wel wat foutjes in ; maar in de toekomst was ik toch van plan er nieuwe kasten in te zetten. voor nu zijn ze in ieder geval beschermt.

                            de lijsten had ik in eerste instantie ook afgetaped; maar daar is toch wat verf op gekomen. maakt me eerlijk gezegd ook geen fuck uit, want ik heb via Skittel al een setje chromen sierstrips in bezit.


                            rest van de update zal even zonder foto's gaan want ik ben sinds donderdag m'n telefoon kwijt zal dat binnenkort wel updaten met foto's

                            heb van het weekend m'n nieuwe raamslingers binnengekregen

                            deze jongens:



                            Bedoeling is in de uitsparing van de knop een houten circkeltje plaatsen in dezelfde lak als het stuur. Trouwens ook en een setje automatten gekocht.

                            Gisteren heb ik een begin gemaakt aan m'n kofferbak set up. tot nu toe ziet dat er veel belovend uit. maar dat zal ik wel verder updaten wanneer ik weer foto's heb,


                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • of geen logo's?

                              raamslingers zijn wel cool (waarom dat plastic rond draaiding niet veranderen naar een volledig houten ipv insert?)
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Dat idee van de raamslingers is wel gaaf; ben alleen benieuwd hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. ga daar nog even over peinzen.

                                ik wil de achterklep deels cleanen ; ruitenwisser en sproeier gaan er wel af maar als ik dan ook nog de logo's verwijder word de achterklep te kaal imo. setje nieuwe logo's staan dan wel zo netjes


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X