Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sauerkraut mit bratwurst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • goed en slecht nieuws;

    slechte nieuws is dat ik van't weekend nauwelijks tijd heb gehad om aan de golf te werken.
    betekent dat ie niet op tijd af is om de bbq te halen

    maargoed; zaterdag in ieder geval een paar uur tijd gevonden om verder te gaan.

    een van de remblokken bleek laatst anders te wezen. Deze bleek dikkere haakjes te hebben waardoor ie niet in de klauw viel.



    dus die op maat gezaagd en netjes afgevijld; schuift nu netjes door de rails zoals het hoort

    daarnaast is het eerste deel van de kabelboom alvast opgelost. ( de achter verlichtings kabelboom wel te verstaan

    ivm met het nieuwe blok hebben we de zekeringskast van het oude type gti cabrio nodig; hier past mijn orginele kabelboom niet op. Dus moest deze ook vervangen worden voor een oude type



    maargoed; oude type heeft kleinere achterlichten waarbij de aansluitingen compleet anders zijn als mijn type.

    oude type:


    Die van mij werken met 1 stekkerblok:


    op de foto hierboven was ik al begonnen met het stekkerblok omzetten; de linker dikkere kabels zijn van m'n orginele kabelboom.


    beiden kanten zo goed als klaar:


    daarna ingebouwd en naar de verjaardag van m'n pa gegaan om m'n autozorgen weg te drinken

    so, that's all


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • En later denk je terug aan die momenten van; 'dat heb ik toen wel ff gefixt!'.

      Comment


      • weer een update;

        Zit eindelijk weer wat meer tempo in,

        maatje van me heeft vorige week de kabelboom shizzle gefixxed met als resultaat:



        't ding loopt nu op remreiniger want de brandstofpomp van een 2H blok ontbreekt nog; maargoed het begin is d'r.

        dit weekend ook nog 't een en ander gedaan, heb de steekassen weer geplaatst en vast de remmerij eropgezet.





        Linksvoor brak echter door m'n eigen stommiteit de remleiding af; maar daar ligt al een vervanger voor klaar. Daarna 't spul op maximaal camber gezet:



        heb nog wel wat meer nodig ben ik bang

        Trouwens ook nog de brandstof leiding vervangen voor eentje van een mk3 aangezien die van plastic zijn en dus niet roesten. alleen wil dat plastic spul niet zo makkelijk buigen dus dat wou niet echt in het motorcompartiment. Volgend weekend even slangetjes tussen zetten.

        en omdat ik langzaam als fuck ben op een zaterdag middag was dat alles wat ik gedaan heb, dus werd het beestje weer naar buiten gerold:





        ze heeft echt een goede wasbeurt nodig.

        to do list voor volgend weekend

        - brandstofpomp regelen
        - brandstofleiding afmaken
        - radiateur aansluiten
        - steuntje maken voor de luchtmassameter

        gelukkig ook m'n verbreed staal verkocht; dus nu mooi centjes over voor dat nieuwe uitlaatsysteem wat ik hebben wou, volgende week maar eens bestellen


        i shouldn't be daily driving this:
        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

        Comment


        • toppie
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

          Twingo RS

          Comment


          • Goed bezig!!

            Comment


            • For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

              Comment


              • Let it roarrrrr!!

                Comment


                • Thanks guys, dit project loopt echt als een trein

                  De NS dan, welteverstaan
                  'T is nog ff aanpoten en dan kan ik er deze zomer in iedergeval nog van genieten


                  Heb ook een mooi verjaardags cadeau gekregen van m'n vriendin m.b.t. de golf, zal daar morgen ff een fotootje van uploaden


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • Waar is je upload?

                    Comment


                    • ah crap, ja zal em d'r ff opgooien


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • tadaa, een vintage reiskoffer waar ik mijn subwoofer ( en misschien versterker ) in ga verwerken.
                        ben van plan een houten vloer te maken met stoffen zijkanten waar de koffer aan bevestigd word.



                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • Weer wat verder gewerkt aan't golfje vandaag.

                          m'n eigen verjaardags cadeautje is ook binnen gekomen

                          60mm rvs uitlaat van Powersprint





                          verschil tussen de orginele demper en de nieuwe



                          had als eerste de kapotte remleiding vervangen; alleen geen foto van gemaakt.

                          Echter, het belangrijkste voor vandaag was het regelen van het laatste spul om het blok lopende te houden. Bij de plaatselijke sloper een 2H brandstofpomp, steuntje voor het brandstof filter en het opvang "doosje"(?) die er voor zorgt dat de pomp benzine blijft houden wanneer ik een bocht door ga.

                          Had ook een nieuw filtertje gehaald:


                          ook alvast een deel de brandstof leiding vervangen voor een rubberen zodat ik de bocht om kan:



                          en Skittel heeft de pomp en het filter alvast goed gepositioneerd. De "opvang"box komt nog naast de achterbrug.



                          verder waren de brandstof slangen die we hadden liggen nog te kort waardoor we de rest nog niet konden aansluiten. Die bestel ik deze week nog even.

                          daarna voor shits 'n giggles nog de uitlaat er losjes onder gehangen.





                          Het einde is al aardig in zicht. Heb binnenkort vakantie en kan dan wat dagen achter elkaar werken i.p.v. 1 middagje in de week.


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • Ziet er goed uit zo,ik ben mega benieuwd naar de stance met de RMs eronder.

                            Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                            Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                            Fiat Panda 1,2 Dynamic

                            Comment


                            • Je laat ons gewoonweg nog in spanning.

                              Comment


                              • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                                Weer wat verder gewerkt aan't golfje vandaag.


                                ook alvast een deel de brandstof leiding vervangen voor een rubberen zodat ik de bocht om kan:


                                Vriendelijke vriend, zou je niet effe een rubber thule om dat gat heen doen?
                                Lijkt mij dat na verloop van tijd door schuren en trillen de brandstofleiding door kan gaan slijten zo met dat rubber op staal...

                                Kan het verkeerd hebben uiteraard, maargoed. Geiligheid voorop :p
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X