OW dat is nice dat laatste footooke!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Het Velgen topic
Collapse
X
-
Hmm... Komt uit de w114 draadFloccinaucinihilipilification
Comment
-
komt veel op R129's voor. Sporadisch zie je nog wel eens een w124 500E ermee rondjes rijden. Als je uberhaupt al een 500 tegenkomt that is...Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
nop. Dit is een 190SL. Was de "lady's SL" toendertijd met een 1.8 4cil. van 109pk. Kan je zien door t ontbreken van de louvres in de voorschermen
[FANBOY ALERT]Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
-
Kheb m 2 weken terug al gemaildprobleem is alleen.. Als je er niet op gaat rijden, aan wie raak je ze dan kwijt? :P Ik bedoel, Alex zit al een maand met een set, bij mij verkoopt t ook voor geen meter..
Comment
-
Weet iemand toevallig of alpina's classic in 18" 4x100 geleverd zijn?
(En zou helemaal top zijn als iemand een setje weet te vinden. Opmaak absoluut geen probleem)Vw passat variant '06 - daily
Mini cooper s '03 - daily
Vw golf mk1 gti '79 - toy
Comment
-
Originally posted by iloow View PostKheb m 2 weken terug al gemaildprobleem is alleen.. Als je er niet op gaat rijden, aan wie raak je ze dan kwijt? :P Ik bedoel, Alex zit al een maand met een set, bij mij verkoopt t ook voor geen meter..
Maar dat is ook weer net te groot voor de Astra ..
Comment
-
Dit zijn al leukere prijzen!
http://link.marktplaats.nl/758706741
18" rs2 ....
Heb ook setje autostrada modena's op het oog...
Vraag me af wat die doen qua prijs..
Wakes: Alpina 4x100 is volgens mij niet groter dan 17" lijkt mij?
Bedoel E30 met wielen groter dan 17" ?
Comment
Comment