Trabi is een aardige kerel, maar wel goed aan de prijs.
Laatst had Twannnd hier een Duits adres wat ze op bestelling maakt voor weinig.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Het Velgen topic
Collapse
X
-
Heb trabi Style eens een bericht gestuurd om zon adapterset te laten maken. Is misschien makkelijker eerst adapters te fixxen voortdat ik constant velgen koop en moet omboren
Leave a comment:
-
Me like! En 13" is lekker Duits onder de Sax!Originally posted by maikel_rox View PostDat je geen setje HTN wielen haalt ofzo? Die wielen zie je al ontzettend weinig, dus grote kans dat het nog niet eerder in NL onder een saxo is geschroefd..
Moet je die wielen natuurlijk wel mooi vinden haha: http://link.marktplaats.nl/m789685235
Leave a comment:
-
Staat nog n set Equips op wangan warriors forum als ik me niet verkeerd herinner ook 03s
Maar zou ook errder voor een mesh wiel gaan in jouw geval.
Leave a comment:
-
Ik zou dan toch eerder voor die RM's staan. Passen veel beter bij de auto imo
Leave a comment:
-
Vind ze erg dik, voorkeur ligt wel bij de 03 ma zou hoe dan ook niet klagen. vooral met een brede rand. Zal zeker uniek zijn dus ga eens op zoek
Leave a comment:
-
Ik denk dat je voor 1200 euro wel een set equips kan vinden, wel zonder banden e.d. dan. Dan heb echt iets unieks en zo'n set zal ik zeker zn waarde behoudenOriginally posted by DutchieSaxo View PostBudget ligt er dus een beetje aan, als ik de verbreed staaltjes weer verkocht heb zit ik in totaal aan de 1200 voor velge, moet ik een aardig mooi setje voor kunnen zoeken. Heb nog steeds plezier aan m'n huidige, dus er zit ook geen haast achter. Buitenland zat ik al aan te denken, maar het feit dat je geen test fit kan doen houd me beetje tegen. Hoeveel moet ik verwachten voor een setje equips dan?
tja testfit is niet altijd nodig toch, als je berekend wat je kwijt kan moet je toch een heel eind komen.
plaatje bij het praatje:
Leave a comment:
-
Haha mierenneuker niet, je weet gewoon wat je wil maar niet met welke velgen je het bereikt haha
Leave a comment:
-
Budget ligt er dus een beetje aan, als ik de verbreed staaltjes weer verkocht heb zit ik in totaal aan de 1200 voor velge, moet ik een aardig mooi setje voor kunnen zoeken. Heb nog steeds plezier aan m'n huidige, dus er zit ook geen haast achter. Buitenland zat ik al aan te denken, maar het feit dat je geen test fit kan doen houd me beetje tegen. Hoeveel moet ik verwachten voor een setje equips dan?
Leave a comment:
-
Nee hoor kan je situatie goed begrijpen, ik weet niet wat je budget is maar je zou eens in het buitenland kunnen zoeken naar een set Work Equip 01, die zijn ook heel tof in 15 inch
Leave a comment:
-
Adapters afdraaien is inderdaad nog een goed plan
, had ik niet aan gedacht
Die compo's zijn knetter dik, zal in de gaten houden als die eens in 15" word aangeboden
Die HTN vind ik hardstikke dik maar helaas zijn ze maar 13"
Dit is ook gelijk het probleem met die modern lines, die zijn er niet tot nauwelijks te vinden in 15" , 1tje rijd al rond op 16 ,maar vind ik weer te groot. 1 delig heb ik ze wel gezien maar vind ik minder mooi.
Jullie zullen me onderhand wel een ontzettende mierenneuker vinden
Leave a comment:
-
Dat je geen setje HTN wielen haalt ofzo? Die wielen zie je al ontzettend weinig, dus grote kans dat het nog niet eerder in NL onder een saxo is geschroefd..
Moet je die wielen natuurlijk wel mooi vinden haha: http://link.marktplaats.nl/m789685235
Leave a comment:
-
Of je laat die adapter 3 mm afdraaienOriginally posted by DutchieSaxo View Poststeekadapters zijn er niet tot nauwelijks,elk setje adapters wat ik gebruikt kan vinden is minimaal 20mm nieuw laten maken vind ik erg duur en niet te moeite waard.. 15mm is denk ook wel de max die ik nodig ga hebben om ze passend te krijgen.
17mm is de dunste adapter die er is volgens mij, dus das perfect dan!
Leave a comment:
-
Snap je punt over die 14's. Net te klein, vooral onder een Saxo. Onder een 106 kom je daar eerder mee weg. Er zijn wel compo's in de juiste maten. 4x108 en 15 inch. Compomotive CF. (Voorbeeld is 14", you get the deal)
Leave a comment:

Leave a comment: