Announcement
Collapse
No announcement yet.
Het Velgen topic
Collapse
X
-
Heb ze ooit ook eens in soortgelijk aan deze kleur gezien, alleen naar mijn idee iets meer koper:Originally posted by Suburuuh View PostOe, strakke velgen idd! Maar niet in -boring- metal silver....

Blijken ook GLK te zijn maar dan 19", dik wiel.
Kan trouwens maar zo zijn dat dit het setje is wat ik onder die Golf 5 zag en dat ik hem door elkaar haal met dat setje onder die S5 bedenk ik me net :')Last edited by Vladi; 02-20-2014, 01:31 AM.
Leave a comment:
-
Ja inderdaad, het was de GLK.Originally posted by loekaaz View PostDie wielen die Wakes laat zien zijn optie op de GLK. Vast ook op de ML maar daar zie je ze relatief veel minder...
Kon gelijk ook weer de scirocco vinden met de velgen
Leave a comment:
-
Juistem, zo'n gruwelijk wiel dat. Heb ze ooit een keer in een gunmetallig tint onder een Duitse rode Golf mk5 gezien. Dacht dat die 19" waren, later zag ik ze nog eens onder een Audi S5 oid in 20"
Leave a comment:
-
Zo een bedoel je?
Weet dat ze er in 20" zijn, mar volgens mij niet in 19".
Zijn van onder een ML inderdaad.
Had ooit ook bijna een setje gekocht, maar vond 20" te groot voor onder de passat.
Leave a comment:
-
Ik ben ooit eens op zoek geweest naar een set Benz wielen voor m'n Audi maar ik heb geen flauw idee hoe ze heten of waar ze onder vandaan komen.
Hier zitten de Mercedes mannen dus jullie zouden het weten:
Brede 5x2-spaaks met rechte voorkant die rond 2/3e van de spaak ineens schuin naar binnen loopt, ik vermoed dat ze van een luxe SUV (ML oid) komen gezien ik ze alleen in 19 en 20" gezien heb.
Doet een beetje denken aan een Audi wiel qua design.
Weet iemand zo welke ik bedoel ?
Leave a comment:
-
Ats Type 10(Madeno) terug van de poedercoater,2 nieuwe voorbandjes,en tadaa
Leave a comment:
-
bij sjaaksautoservice kunnen ze vast wel met wat Chinees kwaliteit-spul op de proppen komen. Je hoeft er alleen maar een hype van te maken en ze doen het...
Leave a comment:
-
Als iemand ooit zo'n setje ziet voor weinag, laat het ff weten:
Leave a comment:
-
onder licentie.. ontwerp bbs en gewoon replica wiel, kwaliteit en bouw hebben niks met bbs te makenOriginally posted by ilooowASA by BBS
Leave a comment:

Leave a comment: