Let wel, Gotti's hebben vaak hele lage ET waarden (Zie de types voor de Alpine's en Renault 5 turbo's)
Dus staar je vooral niet blind op breedtes.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Het Velgen topic
Collapse
X
-
heb saxo's gezien met 15" 8,5J achter. die satijnzwarte een stukje terug heeft dat ook. Zou dat er ook graag onder willen hebben,. rij nu achter op 8J.
Leave a comment:
-
Thanks P, zijn zeker wel dikke setjes.
ma tramont is me te smal, moet ik daar ook nog randen voor kopen. dikke kans dat het naafgat ook nog uitgeboord moet worden.
en die Gotti is verdikkeme 14" word me net te klein :S
Leave a comment:
-
Haha, ik weet. Helaas nauwelijks 5x130 waaraan ik de voorkeur geef. 5X120, 4X100, 4X108 enzo kijk ik wel als ik echt niets naar me zin kan vinden want dat is allemaal wel op te lossen met adapters denk ik zo
Leave a comment:
-
-
Dat is wel jammer dan inderdaad.. Zelf enkel goede ervaringen met Remco.
Vriend van me heeft tijdje terug daar ook zijn air laten doen, en had later een balg die beschadigd was door een braam op het metaal. Zonder problemen werd er kosteloos een nieuwe gemonteerd. Ook levering en montage was prima. Tegen de tijd dat ik eens een dik ogende inbouw wil laat ik het daar denk doen
Hoop zelf dat de levering van mijn air ook eens opschiet.. (niet bij traby overigens) Elke keer doet die webshop waar ik het besteld langer over. Wordt er een beetje moe van.. Bij airride op de vooras, verlaagde veerpoten en dropped extensions was het elke keer zo maar een paar weken langer wachten zonder duidelijke verklagingen. Gelukkig heb ik alles qua airride wel als deze laatste bestelling binnen is. Dan monteren die handel en op zoek naar velgen voor seizoen 2k15. Begin er maar vast mee want Gotti/etoile GT1001/J55c zie ik nooit te koop voorbij komen in nederland.. Zal dus wel over laten vliegen worden denk ik..
Leave a comment:
-
Ik heb geen idee, ik heb anderhalf jaar terug (nog voor de Shuttle er was) een prijsopvraag gedaan voor een airride systeem, zelfs nog beschrijving van het custom werk wat er bij kwam kijken toegestuurd maar heb er helaas nooit meer wat van terug gehoord.Originally posted by maikel_rox View PostIs Remco van Traby zo aan de prijs joh? Ik had nou niet echt dat idee
Vond ik jammer, Trabi klinkt en ziet er bij mij uit als een zeer veelbelovend bedrijf, nog nooit zaken mee gedaan maar naar wat ik zie en hoor levert hij kwalitatief werk.
Dikke set!Originally posted by P78 View Posthttp://kleinanzeigen.ebay.de/anzeige...335?ref=search binne je budget, en denk niet dat er een andere pug hiermee zal rondrijdenLast edited by Vladi; 04-01-2014, 03:17 AM.
Leave a comment:
-
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeige...335?ref=search binne je budget, en denk niet dat er een andere pug hiermee zal rondrijden
Leave a comment:
-
Is Remco van Traby zo aan de prijs joh? Ik had nou niet echt dat idee
Leave a comment:
-
In eerste instantie zouden ze na 2 weken verzonden worden, duurde uiteindelijk 5 weken. Toen had degene die ze verstuurt had mijn adres zonder huisnummer op het pakketje gezet, dus pakketje kwijt geraakt. Hij wilde geen nieuwe leveren omdat de postbedrijf het pakketje kwijt was geraakt. Ik was het echt helemaal zat dat ik niet kreeg waar voor ik betaald had en na een hoop gezeur mn geld terug gehad. Sowieso slechte service van het bedrijf, reageert vaak niet op mails e.d. Je kan daar misschien wel bestellen maar dan zou ik het lekker ophalen.
Leave a comment:
-
Zonde, Hoezo dat dan? Ik had ze juist in gedachten gehouden omdat ik toch ooit nog Porsche wielen op de Astra wil hebben.
Leave a comment:
-
Ja daar heb alleen na 8 weken wachten en vele mails/telefoontjes mn geld terug gehad. Was een heel verhaal maar ik zou daar toch niet bestellen. Heb ze nu bij stroeve gekocht, wel wat duurder maar betere service e.d.
Leave a comment:

Leave a comment: