If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Als je die er al af krijgt, dat zijn altijd krengen op nieuwe uitlaatdelen.
heatwrap is altijd wel nice btw
Die sticker fikt er wel af de eerste keer dat ik weer eens een rondje het gaspedaal goed gebruik.
Heatwrap is zowiezo fijn,deze keer alleen dit deel gewrapt,oude downpipe is helemaal gewrapt,en na 3 maanden was het gedeelte aan de straatkant al weg,dus dat heeft weinig zin.
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Maar je criteria voor rij-eigenschappen ?
Een van de eerste eigenschappen die je om zeep gaat helpen toch?
Hou er ook rekening mee dat zowiezo de BMW standaard luchtvering op de achteras heeft?
Ook iets om rekening mee te houden... Tenzij je een vaste verlaging van paar cm in hoofd heb...
Inderdaad, verder weer geen ninja edit (wrong topic post ) LoL
Neu, Zafira b >2006. Geen A Zafira...
In dat geval heb ik tegen je gelogen ik dacht dat je voor de zafira A ging.)
Het is namelijk heel normaal dat op de Zafira B de LEH turbo zit , die hoort erop.
Wel zijn klepsteelrubbers een kwaaltje, maar dat geld voor alle Z20... motorcodes
haha ja dat klopt, helaas zijn er mensen op marktplaats die niet helemaal duidelijk zijn in hun verkoopprijs en wat ze er daadwerkelijk voor willen hebben.
Maar je criteria voor rij-eigenschappen ?
Een van de eerste eigenschappen die je om zeep gaat helpen toch?
Hou er ook rekening mee dat zowiezo de BMW standaard luchtvering op de achteras heeft?
Ook iets om rekening mee te houden... Tenzij je een vaste verlaging van paar cm in hoofd heb...
Zowiezo succes met je keuze....
Criteria rijeigenschappen: direct stuurgedrag eigenlijk, dat mijn input direct een reactie geeft.
Door de luchtvering kan het anders rijden zijn, maar de uiteindelijke verlaging zal meer van het merk/type afhangen mettertijd.
haha ja dat klopt, helaas zijn er mensen op marktplaats die niet helemaal duidelijk zijn in hun verkoopprijs en wat ze er daadwerkelijk voor willen hebben.
ik had laatst een stuur gekocht voor 40 euro, begon hij ineens dat hij ook wel 60 euro waard wasa
Comment