Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by loekaaz View Post
    Bussloo zie er inderdaad ook wel erg aantrekkelijk uit! Nu nog maar hopen dat ik die Benz weer op tijd APK-waardig (op z'n minst) weet te krijgen voor die tijd..
    Anders spring je maar bij mij in de auto,zo ver zit je niet van alkmaar

    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
    Fiat Panda 1,2 Dynamic

    Comment


    • De 75 dan! dat ding wil ik wel eens in het echt zien!

      Comment


      • gvd ja!

        Comment


        • 75 fo sho, wil die wel eens int echt zien


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • maar we hebben nu dus een locatie en een datum begrijp ik ?
            Last edited by Twannnd; 03-18-2014, 05:34 AM.

            Comment


            • Originally posted by Suburuuh View Post
              Zit ik net mijn verhaal in het velgen topic te droppen .... *lol*



              Zow, 285km en een uurtje of 6 later..... * Testride challenge week 2 review*

              Vanochtend weggereden onderweg naar de Legacy SpecB.

              Mooie auto, luxe, (H)6 cilinders in het zwart en volledig standaard SpecB.
              Eerst de



              BLABLABLA

              VET VERHAAL...


              Ford S-Max is heerlijk overzichtelijk vs de Mondeo, alleen had ik altijd t idee dat je wat 'te koop' zat in de S-Max vanwege de hogere zitpositie en de lage raamlijn. Sowieso de max-legale verduistering op je ramen tinten zou ik zeggen.
              Wat after market betreft, zit je met de Mondeo beter denk ik.

              Originally posted by DutchieSaxo View Post
              gave write up man, lijkt me gaaf om gewoon 't gehele lijstje af te gaan; doen d'r nie veel.
              ben bang dat de bmw 525 touring iets tegen gaat vallen, althans wat ik er van verwacht had een jaartje terug.. had de stoelen wat comfortabler verwacht en had iets meer kick in mogen zitten.
              Die V70 rijd heerlijk, m'n oom heeft deze gehad met iets van 280pk geloof ik. trouwens 2 weken terug gereden in zijn nieuwere S60 heico, godverdomme da's m'n een wolf in schaapskleren zeg.
              Is die niet wat voor je?
              Snap de 525 motorkeuze niet helemaal eigenlijk. Je kan misschien beter de 530i nemen. Die hoeft minder hard te werken voor zn snelheid en verbruikt dus evenveel of zelfs minder dan de 525... Bij BMW is dat wel vaker zo. Zwager heeft meerdere e36 en e46's (316, 320, 325, 328, m3 3,0 etc) gehad en zijn zuinigste was zn laatste 328i cabrio. Puur vanwege de grote motor die minder op zn flikker krijgt...
              M'n zus heeft een 316i compact en die haalt hoogstens 1 op 10
              Die 328i Cabrio haalde 1 op 11 met gemak. Beide automaat.

              Originally posted by DutchieSaxo View Post
              Loekaaz, aant werk met die benz dan, wil em wel bewonderen bij die bbq, heb je diezelfde sloffen er nog onder zitten als op je sig?
              Dat is wel m'n bedoeling. Al zal ik dan ook mn wielkasten moeten rollen, of de wielen meenemen op t dak...
              Banden moeten ook nog gekocht worden want die waren op

              Originally posted by brolli21 View Post
              Weet trouwens nog niet met welke auto ik dan naar de meet kom,voorkeuren? 75 of 156?
              Originally posted by brolli21 View Post
              Anders spring je maar bij mij in de auto,zo ver zit je niet van alkmaar
              Als alternatief, mocht de Benz onverhoopt niet op tijd af zijn, accepteer ik enkel de 75
              No **** towards de 156 hoor. Maar een 156 is voor mij niet nieuw meer mn halve familie heeft er een gehad hahaha
              Last edited by loekaaz; 03-18-2014, 07:11 AM.
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Iemand trouwens mooie uitlaten kopen? Krijg je dr gratis een auto bij:



                "Doe mij maar twee uitlaten, en een kleííín beetje Honda erbij..."
                Last edited by loekaaz; 03-18-2014, 07:13 AM.
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • 1 uitlaat per cilinder ftw

                  Comment


                  • meh sorry , uitlaten zijn me te klein dit is toch veel mooier:


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • Originally posted by loekaaz View Post



                      Dat is wel m'n bedoeling. Al zal ik dan ook mn wielkasten moeten rollen, of de wielen meenemen op t dak...
                      Banden moeten ook nog gekocht worden want die waren op





                      Als alternatief, mocht de Benz onverhoopt niet op tijd af zijn, accepteer ik enkel de 75
                      No **** towards de 156 hoor. Maar een 156 is voor mij niet nieuw meer mn halve familie heeft er een gehad hahaha
                      Wielkastenroller heb ik tot mn beschikking,kan ik altijd lenen bij het raceteam waar ik monteur.
                      En de 75 it will be,vandaag nog een schermrand binnen gekregen,evenals een nieuwe voorpijp(oude is nogal ehm,plat) en een middelste hardyschijf.
                      Maandag word de eerste dag lassen,ben bang dat ik het er alleen niet mee ga redden...

                      Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                      Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                      Fiat Panda 1,2 Dynamic

                      Comment


                      • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                        Das waar misschien verrast de bmw je s60is wel een sedan maar zit een hoop ruimte in hoor, en ik heb een rondje gereden in een 2007 model,ding was echt snel en is niet de jongste meer hahah

                        Zie nu in m'n vorige post dat er idd nieuwer model staat , bedoelde nieuwer ten opzicht van de v70 die dan ong uit 2005 kwam
                        Ah ok.
                        Maar dan ga ik liever voor de V70 als wat ruimere bak, breed inzetbaar voor nog 5 à 6 jaar.


                        @ Loekaaz
                        Klopt wel van de S-Max raak/zitpositie, maar ik wil de voorruiten ook weer maximaal laten tinten.
                        Daarom wil ik het liefst al een getinte achterpartij.

                        Wat de Beemer betreft, ik weet dat er krachtigere motoren zijn voor de(ze) 5-serie.
                        Dus mocht hij mij qua rijeigenschappen bevallen, kan ik op zoek naar een betere uitvoering.

                        @ All
                        13 Juli staat genoteerd!
                        Last edited by Suburuuh; 03-18-2014, 01:29 PM. Reason: More text

                        Comment


                        • Als je een 5 serie touring wil kopen(E39 of E61),controleer dan goed de achterwielophanging.
                          De enige manier om dat goed te doen is om de achterkant van de grond te krikken(makkelijkst op een brug) en dan de luchtvering los.
                          Luchtvering zet normaal druk op de ophanging,waardoor behoorlijke speling niet of nouwelijks waarneembaar is terwijl je banden wel als een debiel scheef afslijten.

                          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                          Fiat Panda 1,2 Dynamic

                          Comment


                          • Originally posted by brolli21 View Post
                            Als je een 5 serie touring wil kopen(E39 of E61),controleer dan goed de achterwielophanging.
                            De enige manier om dat goed te doen is om de achterkant van de grond te krikken(makkelijkst op een brug) en dan de luchtvering los.
                            Luchtvering zet normaal druk op de ophanging,waardoor behoorlijke speling niet of nouwelijks waarneembaar is terwijl je banden wel als een debiel scheef afslijten.
                            Thanks 4 the tip!

                            Comment


                            • Die Prelude is op die uitlaten na zo gek nog niet, even een half uurtje bezig en 200 euri ertegenaan smijten en je hebt een nette prelude voor 2600€

                              Zaterdag de Image wielen verkocht en mijn "nieuwe" wielen gehaald.

                              Volgende week maar even APK regelen en weer cruisen,

                              Pics van de updates;

                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • Mooi wiel hierboven!
                                Visit my photo page

                                MWPhotography

                                My sw thread
                                Funfer Business

                                Comment

                                Working...
                                X